Marketing direct din Franta

Postat la 23 martie 2009 35 afişări

Grupul francez Mediapost a devenit actionar majoritar al companiei romanesti de marketing direct Hit Mail, pe 18 martie 2009, dupa ce a achizitionat 60% din actiunile acesteia.

Restul partilor sociale de 40% raman in posesia lui Marian Seitan, cel care a fondat compania de marketing direct in 1997. Presedintele Consiliului de Administratie al Mediapost Hit Mail va fi Nathalie Andrieux, General Manager al Mediapost in Franta, in timp ce Marian Seitan va prelua functia de Managing Director.

“Prin tranzactie, Mediapost Hit Mail urmareste sa isi consolideze pozitia de lider pe piata locala de servicii de marketing direct si sa isi continue strategia de dezvoltare accelerata in Romania si in regiune”, spun reprezentantii companiei. Mailingul direct (adresat si neadresat) este subdezvoltat in Romania, reprezentand 2-3% din totalul cheltuielilor de marketing si comunicare, in comparatie cu peste 20%, in cazul Frantei.

“Perspectivele pe care le-am imaginat pentru compania cunoscuta pana in prezent ca Hit Mail se vor materializa acum sub umbrela Mediapost. Expertiza si investitiile aduse de Mediapost ne vor ajuta sa dezvoltam solutii integrate de relationship marketing, atat in marketingul direct offline, cat si in cel online”, a declarat Marian Seitan, Managing Director Mediapost Hit Mail. Firmele de avocatura care au asistat tranzactia au fost Vilau & Mitel pentru Mediapost, respectiv Biroul de Avocatura Irina Anghel, de partea Hit Mail.

Grupul Mediapost este specializat in marketing direct si mailing neadresat si activeaza in Franta, Spania si Portugalia. Grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 440 milioane EUR in 2008. Grupul Hit Mail a avut o cifra de afaceri consolidata de 7,8 mil. EUR in 2008, cu 45% mai mult decat in 2007. Printre zonele de competenta ale Mediapost Hit Mail Group se numara: managementul de baze de date, mailing-ul direct, strategiile si serviciile creative pentru marketing direct, managementul consumatorului si promotiile comerciale. Pe langa Hit Mail Romania, Grupul include companiile Inbox Marketing, Create Direct, Hit Mobile Marketing, Interactions si Hit Mail Bulgaria.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Hit Mail,
marketing,
actionar,
Marian Seitan
/actualitate/afaceri/marketing-direct-din-franta-4075651
4075651
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.