Lixandru, Senso Ambiente: ”În 2012 se vor debloca proiectele şi banii publici”

Autor: Ioana Mihai Postat la 19 decembrie 2011 53 afişări

”Cumpărătorul de obiecte sanitare premium a avut anul acesta, în medie, un buget per baie/obiecte sanitare situat între 2000 şi 3000 de euro. Chiar dacă cumpărătorii de obiecte sanitare de marcă s-au îndreptat către produse mai accesibile ca preţ, a existat totuşi şi un procent însemnat, de aproximativ 20% dintre consumatori, care au ales produsele high-end cu bugete per baie/obiecte sanitare pornind de la 7000 de euro, declară Virgil Lixandru, director de marketing şi vânzări, Senso Ambiente.

Cea mai mare pondere a vânzărilor din acest an, pe segmentul obiectelor sanitare, a fost realizată de produsele pentru locuinţele rezidenţiale, incluzând proiectele de reamenajare. Doar 40% din vânzări au fost dedicate noilor dezvoltări imobiliare sau proiecte publice.

Capitala a reprezentat pentru industria de obiecte sanitare de marcă aproximativ 50% din vânzările pe întreg anul 2011 ca valoare şi aproximativ 40% ca volum.

Clienţii au urmărit cu mult mai multă atenţie "Consumatorul este mai atent, preferă să aştepte până prinde o ofertă sau o reducere pentru că ştie că în această perioadă există o presiune ridicată asupra producătorilor, ceea ce înseamnă că automat va primi discounturi mai mari fata de alţi ani", spune Lixandru. Clienţii Senso Ambiente sunt persoane cu un venit net de peste 600-700 euro/lună.

Referindu-se la tendinţele din anul 2011, Virgil Lixandru explică: "consumatorul ce dispune de un buget mediu preferă obiecte sanitare de marcă la preţuri accesibile. Totodată putem spune că în acest an consumatorul a devenit mult mai atent la servicile post vânzare cum ar fi serviciile de montaj şi instalare, precum şi cele de garanţie incluse în pachetele ofertelor noastre", încheie oficialul Senso Ambiente.

Despre 2012, Virgil Lixandru spune că "nu va fi foarte diferit în ce priveşte preferinţele şi obiceiurile de consum . Însă va aduce o creştere de aproximativ 5-10% pe segmentul de produse sanitare premium din categoria de preţuri medii şi joase. Acest lucru se va întâmpla mai ales datorită proiectelor din sectorul public."

Importator şi distribuitor cu peste şapte ani de experienţă pe piaţa obiectelor sanitare de marcă, Senso Ambiente este prezentă în peste 30 de oraşe printr-o reţea de 80 de distribuitori.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/lixandru-senso-ambiente-in-2012-se-vor-debloca-proiectele-si-banii-publici-9074437
9074437
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.