Kraft vinde afacerea cu pizza pentru a imbunatati oferta de preluare a Cadbury

Postat la 05 ianuarie 2010 13 afişări

Kraft Foods a ajuns la o intelegere cu Nestle cu privire la vanzarea afacerii cu pizza pentru 3,7 miliarde de dolari, in incercarea de a majora componenta cash a ofertei de preluare a producatorului britanic de dulciuri Cadbury, potrivit unui anunt al Kraft.

Divizia care se ocupa de comercializarea de pizza pe continentul nord-american avea in portofoliu branduri precum DiGiorno, Tombstone si California Pizza Kitchen. Suma de bani obtinuta din vanzarea diviziei va fi utilizata pentru majorarea componentei cash a ofertei de preluare cu 60 de penny (0,97 centi) pe actiune, reducand partea de actiuni.

"Kraft va utiliza veniturile nete obtinute din vanzare pentru a finanta partea cash a ofertei de preluare a Cadbury", se arata in comunicat.

Oferta de preluare in valoare de 16,7 miliarde de dolari initiata la sfarsitul lunii august de catre Kraft cuprindea o suma de 6,7 miliarde de dolari bani lichizi, iar restul de 10 miliarde de dolari erau sub forma de actiuni noi emise de Kraft, fapt care ii nemultumea pe actionarii Cadbury.

De asemenea, utilizarea de actiuni Kraft pentru finantarea ofertei de preluare a dus la scaderea valorii de tranzactionare a acestora, ceea ce a creat neplaceri actionarilor Kraft Foods.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Kraft,
Cadbury,
preluare
/actualitate/afaceri/kraft-vinde-afacerea-cu-pizza-pentru-a-imbunatati-oferta-de-preluare-a-cadbury-5263232
5263232
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.