Interex mizeaza pe magazinele de proximitate

Postat la 12 martie 2009 81 afişări

In perioade de criza economica, oamenii se orienteaza mai mult spre magazine de proximitate si mai putin spre hipermarketuri, spune Stanislas Mainfroy, secretarul general al Interex in Romania.

Interex va dezvolta in cadrul noilor magazine zona de alimente proaspete, pentru ca, spune Mainfroy, "aceasta zona este cea care atrage clientii in magazinele de proximitate".

"In Franta compania noastra opereaza supermarketuri de proximitate, ceea ce s-a dovedit alegerea cea mai buna pe timp de criza, deoarece oamenii raman mai mult in apropierea casei", a spus seful Interex din Romania.

In Romania, lantul Interex cuprinde 11 supermarketuri, alte patru urmand sa fie deschise anul acesta. Pentru o parte din magazinele ce urmeaza a fi deschise Interex intentioneaza sa aplice un concept care consta intr-un centru comercial in miniatura care, pe langa supermarket, va cuprinde magazine de tip cafenele sau brutarii.

Cititi aici mai multe despre strategia Interex in 2009.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Interex,
retail,
magazine,
Stanislas Mainfroy
/actualitate/afaceri/interex-mizeaza-pe-magazinele-de-proximitate-4043373
4043373
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.