Cum se vând încălţări de zeci de mii de euro pe internet

Autor: Razvan Muresan Postat la 06 iunie 2012 77 afişări

Retailerii de încălţăminte au înţeles repede că vânzările în spaţiile tradiţionale trebuie completate şi de mediul online. Cei care au mizat pe comenzi electronice culeg acum roadele unor investiţii în care puţini credeau în urmă cu câţiva ani.

OtterShop.ro, platforma online de shopping a companiei OTTER Distribution, a înregistrat comenzi de peste 140.000 euro în mai puţin de un an. Cele mai populare branduri de încălţăminte sunt GEOX, Clarks, EPICA de Mazzio, Ara şi Melania (încălţăminte pentru copii), regulă care se respectă atât în offline, cât şi în online. Ottershop mizează pe loializarea consumatorilor, fapt confirmat şi statistic: gradul de reîntoarcerea a utilizatorilor pe site în fiecare lună este de peste 50%. Potrivit oficialilor companiei, s-a constatat un trend ascendent al comenzilor efectuate de către românii din afara ţării - Marea Britanie, Italia, Spania, care doresc livrarea în diverse localităţi din România.

"OtterShop.ro a fost o decizie inspirată şi firească ritmului nostru de dezvoltare, susţinut de interesul manifestat de români pentru produsele comercializate de noi. Pe viitor, ne aşteptăm la o evoluţie cel puţin la fel de bună şi la o deschidere din ce în ce mai mare a cumpărătorilor români faţă de comerţul online", a declarat Filip Schwartz, acţionar majoritar şi administrator al OTTER Distribution.

Compania Delazero a investit în crearea şi dezvoltarea site-ului 100.000 euro, asigurând toate serviciile de mentenanţă şi procesare pentru cumpărături. Cu o cifră de afaceri de 200.000 euro în 2011, Delazero are la activ patru proiecte în derulare: trei magazine online monobrand şi unul de multibrand pe segmentul de fashion. Expertiza companiei româneşti include crearea şi gestionarea de magazine online, de la concept, până la vânzarea efectivă. Cel mai recent proiect al companiei este ottershop.ro.

"Încă din momentul lansării site-ului, am avut încredere că vom primi un răspuns foarte bun din partea cumpărătorilor online, iar rezultatele arată că am avut dreptate. Obiectivul principal vizează atingerea unei cifre de afaceri pentru OtterShop.ro de 200.000 euro pe anul 2012 şi menţinerea în topul celor mai profitabile magazine OTTER", a declarat Carmen Grigore, managing partner Delazero.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
otter,
incaltari,
comert,
internet
/actualitate/afaceri/cum-se-vand-incaltari-de-zeci-de-mii-de-euro-pe-internet-9712921
9712921
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.