Cum aduce o companie de generice un original in Romania

Postat la 22 iulie 2010 32 afişări

Daiichi Sankyo si Ranbaxy au anuntat planurile de a utiliza prezenta Ranbaxy in Romania si Africa de Sud pentru a comercializa Tavanic (levofloxacin), agent antibacterian sintetic, descoperit initial de catre Daiichi Sankyo.

Daiichi Sankyo a intrat intr-un acord cu Sanofi-Aventis, in 1993, privind licenta pentru fabricarea si comercializarea de levofloxacin acoperind zone precum: Europa, Africa, Orientul Mijlociu, America de Sud si o parte din Asia. Incepand din acel moment, Sanofi-Aventis a lansat produsul in mai mult de 90 de tari sub denumirea comerciala Tavanic. La inceputul acestui an, Daiichi Sankyo si Sanofi-Aventis, in calitate de parteneri, au fost de acord sa transfere drepturile de comercializare a Tavanic in Romania si Africa de Sud de la Sanofi-Aventis catre Ranbaxy. Este preconizat ca transferul sa intre in vigoare in august 2010 pentru Romania, iar in ianuarie 2012 pentru Africa de Sud. Avand in vedere relatia lor de lunga durata, partenerii au convenit ca Sanofi-Aventis va continua fabricarea de produse finite Tavanic pentru aceste tari.

Comercializarea Tavanic de catre Sanofi-Aventis ramane neschimbata in celelalte piete.

Levofloxacin este un agent antibacterian sintetic apartinand din clasa fluorochinolone, care este utilizat pentru a trata o gama larga de infectii. Initial descoperit de Daiichi Sankyo, levofloxacin a fost lansat in Japonia in 1993 sub numele de marca Cravit. Levofloxacin este disponibil in prezent in mai mult de 120 de tari din intreaga lume prin intermediul acordarii de licente catre parteneri de prestigiu, precum Johnson&Johnson, Sanofi-Aventis si GlaxoSmithKline.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/cum-aduce-o-companie-de-generice-un-original-in-romania-6668539
6668539
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.