Crestere de 33% pentru Caroli Foods in S1

Postat la 22 iulie 2008 10 afişări

Compania Caroli Foods a inregistrat o crestere de 33% in primele sase luni ale lui 2008, atingand o cifra de afaceri de 107 milioane de lei

Caroli Foods a inregistrat in perioada aprilie-mai 2008 o crestere a cotei de piata de 1,5 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului trecut, atingand cea mai mare rata de crestere inregistrata de un producator din top 10. Astfel, cu o cota de piata de 10,5% din volum, compania isi mentine pozitia a doua pe piata, conform MEMRB.

 

Conform studiilor independente de piata, Caroli Foods a avut un ritm de crestere mai rapid decat piata, atat ca valoare, cat si ca volum. Din datele disponibile se remarca faptul ca in perioada aprilie – mai 2008, piata a crescut in volum cu 27%, in timp ce rata de crestere a companiei a fost cu 32% mai mare comparativ cu aprilie – mai 2007.

 

In ceea ce priveste vanzarile pe segmente se observa ca aproape toate categoriile de produse descresc usor in favoarea specialitatilor care castiga tot mai mult teren in concordantă cu rafinarea preferintelor consumatorilor. Pe segmente, in primul semestru din 2008 – salamul se mentine in top cu 39%, urmat de carnati cu 12%, sunca 11%, cremwursti 10%, specialitati 9%, parizer 8%, pate 2%, diverse 8%.

 

Investitiile din acest prim semestru au totalizat 8.4 milioane de lei si au fost in principal directionate catre investitia pentru platforma logistica de la Pitesti, dar si catre randamentul productiei.

 

Caroli Foods produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor. Compania detine doua fabrici la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A si Maestro Industries.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Caroli Foods,
afaceri,
rezultate
/actualitate/afaceri/crestere-de-33-pentru-caroli-foods-in-s1-2801976
2801976
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.