Comertul online, 8% din afacerile K Tech
In urma cu trei saptamani, grupul K Tech Electronics anunta o investitie de un milion de euro in dezvoltarea diviziei online, cu obiectivul clar de a obtine un porcent cuprins intre 5 si 7% din cifra de afaceri estimata la aproximativ 73 de milioane de euro anul acesta.
|n primele noua luni, obiectivul pare sa fi fost deja depasit. Divizia online, in care sunt incluse atat vanzarile catre clientii persoane fizice, dar si catre companii, a cumulat 8% din afacerile de 43,4 de milioane de euro raportate de K Tech. Divizia de retail prin lantul de magazine Ultra Pro Computers a adjudecat 47% din vanzari, in timp ce restul de 45% au revenit distributiei, segment care a atras investitii de aproximativ 1,4 milioane de euro in ultimele noua luni.
"Anul 2007 a fost unul de consolidare", spune Catalin Butolo, directorul de marketing al grupului. "Iar investitiile companiei au inceput deja sa se vada -grupul a raportat in primele noua luni o cifra de afaceri in crestere cu 35% comparativ cu anul trecut si o cota de piata de 11%."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












