Comertul online, 8% din afacerile K Tech

Postat la 31 octombrie 2007 1 afişăre

In urma cu trei saptamani, grupul K Tech Electronics anunta o investitie de un milion de euro in dezvoltarea diviziei online, cu obiectivul clar de a obtine un porcent cuprins intre 5 si 7% din cifra de afaceri estimata la aproximativ 73 de milioane de euro anul acesta.

In urma cu trei saptamani, grupul K Tech Electronics anunta o investitie de un milion de euro in dezvoltarea diviziei online, cu obiectivul clar de a obtine un porcent cuprins intre 5 si 7% din cifra de afaceri estimata la aproximativ 73 de milioane de euro anul acesta.

|n primele noua luni, obiectivul pare sa fi fost deja depasit. Divizia online, in care sunt incluse atat vanzarile catre clientii persoane fizice, dar si catre companii, a cumulat 8% din afacerile de 43,4 de milioane de euro raportate de K Tech. Divizia de retail prin lantul de magazine Ultra Pro Computers a adjudecat 47% din vanzari, in timp ce restul de 45% au revenit distributiei, segment care a atras investitii de aproximativ 1,4 milioane de euro in ultimele noua luni.

"Anul 2007 a fost unul de consolidare", spune Catalin Butolo, directorul de marketing al grupului. "Iar investitiile companiei au inceput deja sa se vada -grupul a raportat in primele noua luni o cifra de afaceri in crestere cu 35% comparativ cu anul trecut si o cota de piata de 11%."

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
K Tech,
Ultra Pro,
comert,
hardware
/actualitate/afaceri/comertul-online-8-din-afacerile-k-tech-1019669
1019669
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.