Al treilea director de creatie la Leo Burnett

Postat la 19 februarie 2008 1 afişăre

Mihai Iliescu este cel mai nou membru al departamentului de creatie Leo Burnett. Din pozitia de Co-Creative Director al agentiei, acesta va lucra alaturi de Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda.

Cei trei vor gestiona cele mai importante conturi ale Leo Burnett (P&G, Bergenbier, Nutline sau Banca Romaneasca) si se va ocupa mai ales de contul Philip Morris. De asemenea, Iliescu va coordona si departamentul de creatie directa si integrata al Starcom Direct, divizia de media a Leo Burnett.

Mihai Iliescu are o experienta de peste 6 ani pe piata de publicitate din Romania. Desi absolvent de Drept (College of Law din Londra) si chiar practicant (avocat asociat la CMS Cameron McKenna), in 2001 s-a angajat copywriter la Graffiti BBDO. Dupa o perioada de doi ani in care a fost director de creatie al agentiei de publicitate Proximity, acesta s-a reorientat catre Leo Burnett.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
advertising,
publicitate,
Leo Burnett
/actualitate/afaceri/al-treilea-director-de-creatie-la-leo-burnett-2399833
2399833
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.