Agricola Bacau lanseaza pui hranit ca la curte si scos la aer

Postat la 06 iulie 2010 849 afişări

Producatorul de carne si preparate din carne Agricola Bacau si-a largit portofoliul cu „Puiul Fericit”.

Fermele in care sunt crescuti puii vanduti sub aceasta marca au dimensiuni reduse, sunt situate intr-o zona izolata, cu vegetatie bogata, de padure, respecta tiparul adaposturilor traditionale in care puii au o densitate la sol foarte mica si sunt amenajate astfel incat permit iesirea puilor in aer liber. Pasarile sunt hranite timp de 70 de zile dupa o reteta in care porumbul reprezinta 80%, proces ce asigura o calitate a carnii asemanatoare cu cea a pasarilor crescute la curte.

"Este o noutate atat pentru industria de profil, cat si pentru consumatori. Ideea a pornit de la un insight al presedintelui companiei, domnul Grigore Horoi, care a simtit oportunitatea abordarii acestui segment de nisa, cu un potential semnificativ de crestere in urmatorii ani, care se bazeaza pe interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa. Estimam ca «Puiul Fericit» va creste vanzarile de carcasa de pui cu 5%, intr-o prima faza", a declarat Tatiana Cimpoesu, vicepresedinte Agricola Bacau.

Pe langa modalitatea de crestere, "Puiul Fericit" aduce pe piata locala de profil un atribut in premiera: fiecare pui din aceasta categorie poate fi urmarit cu precizie dupa arborele sau genealogic, prin implantarea unui inel (crotaliu) in pielea aripii la varsta de o zi. Crotaliul va fi purtat pe intreg parcursul celor 70 de zile - perioada de crestere optima - si se va regasi pe carcasa rezultata de la abatorizare.

Sub umbrela marcii "Puiul Fericit" compania a pus pe piata carcase si piese transate: pulpe cu os, piept dezosat, aripioare si carne pentru ciorbita, in retelele Carrefour, Real, Kaufland si magazinele proprii Agricola Bacau.

"Costul acestui produs este semnificativ mai mare decat acela al unei carcase obisnuite. Intentionam sa extindem pentru cresterea «Puiului Fericit» parteneriatul cu mici fermieri care trebuie sa indeplineasca obligatoriu aceleasi conditii", a precizat Tatiana Cimpoesu.

In anul 2009 Agricola Bacau a inregistrat o crestere cantitativa a vanzarilor de carne de pui de 23%, fata de anul anterior si o crestere valorica de 30%. Cumulat, in 2009 Agricola Bacau a avut o cota de piata de 11%, in crestere cu 2 procente fata de 2008.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Agricola,
Puiul Fericit
/actualitate/afaceri/agricola-bacau-lanseaza-pui-hranit-ca-la-curte-si-scos-la-aer-6505776
6505776
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.