140.000 de euro, cea mai mare campanie publicitara in lift
Elevate, agentie indoor specializata in reclama in lift, a incheiat un contract de 140.000 Euro pentru 2008, acesta fiind cea mai importanta campanie publicitara a companiei.
"Strategia de marketing urmareste maximizarea “brand awareness”-ului, pentru marcile Trocal si Kömmerling, prin alocarea unor resurse importante campaniilor outdoor si indoor. Indoor-ul (cu reclama in lift) este cea mai importanta parte a noii strategii de marketing”, spune Octavian Pascu, coordonator de marketing al companiei Profine România
Campania se desfasoara in 1000 de lifturi din blocuri de locuinte din Bucuresti.
Infiintata in 2005, firma Elevate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 600.000 de euro, contul Profine insemnand aproximativ 20% din totalul prevazut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












