140.000 de euro, cea mai mare campanie publicitara in lift

Postat la 06 martie 2008 37 afişări

Elevate, agentie indoor specializata in reclama in lift, a incheiat un contract de 140.000 Euro pentru 2008, acesta fiind cea mai importanta campanie publicitara a companiei.

Clientul este Profine Romania, distribuitorul pe piata locala al marcilor Trocal si Kömmerling, lider international in domeniul sistemelor de tamplarie PVC.

"Strategia de marketing urmareste maximizarea “brand awareness”-ului, pentru marcile Trocal si Kömmerling, prin alocarea unor resurse importante campaniilor outdoor si indoor. Indoor-ul (cu reclama in lift) este cea mai importanta parte a noii strategii de marketing”, spune Octavian Pascu, coordonator de marketing al companiei Profine România

Campania se desfasoara in 1000 de lifturi din blocuri de locuinte din Bucuresti.

Infiintata in 2005, firma Elevate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 600.000 de euro, contul Profine insemnand aproximativ 20% din totalul prevazut.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
publicitate,
Elevate,
lift,
neconventional
/actualitate/afaceri/140-000-de-euro-cea-mai-mare-campanie-publicitara-in-lift-2436915
2436915
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.