Retrospectiva 2010 - Cine si-a revenit din criza

Autor: Alecu Postat la 24 decembrie 2010 24 afişări

Paisprezece marci comercializate in Romania au revenit pe plus dupa aproape doi ani si jumatate de declin, cu patru mai multe decat in primele zece luni ale lui 2010.

Din cele 14 marci care au crescut in acest an, patru reprezinta marci premium, precum Infiniti, BMW, MINI si Porsche, alte patru reprezinta branduri care comercializeaza exclusiv vehicule comerciale, in timp ce restul reprezinta marci "de volum" precum Mazda, Opel sau Chevrolet.

Pe de alta parte, marci precum Toyota, Peugeot, Fiat sau Hyundai, care se regasesc printre cel mai bine vandute zece branduri auto de import, au inregistrat in acest an scaderi peste cele ale pietei, cuprinse intre 31% in cazul marcii nipone si 60% in cel al constructorului coreean.

Urmărește Business Magazin

/special/retrospectiva-2010-cine-si-a-revenit-din-criza-7828076
7828076
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.