Citeşte în noul număr Business Magazin din 28 martie 2016
"Revoluţia serviciilor" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune începând de luni, 28 martie 2016.
Elena Călin, consultant în eficientizarea serviciilor, explică în ce constă revoluţia prin care România s-ar putea transforma într-un centru economic european pentru calitatea serviciilor oferite.

RESURSE UMANE: Coşmarul angajatului eficient

ANTREPRENORIAT: De la chimie anorganică la brânzeturi

SOFT: Sistemul care te ajută să parchezi inteligent

SOCIETATE: Un profesor român la Stanford

Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay sau pe bază de abonament.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













