AdPRINT PE SCURT

Postat la 24 ianuarie 2006 1 afişăre

STATUT: Sunt trei elemente care diferentiaza AdPrint de Ad’Or si Effie Romania.

  • STATUT: Sunt trei elemente care diferentiaza AdPrint de Ad’Or si Effie Romania.

1. APARTENENTA:
Ad’Or si Effie sunt proiecte sindicalizate ale industriei, iar AdPrint este un proiect privat (al agentiei de PR Millenium Communications). Din aceasta perspectiva, AdPrint are acelasi statut ca si Golden Drum (Slovenia), cel mai important festival din regiune.

2. ACOPERIREA:
AdPrint este un festival european.

3. POZITIONAREA:
AdPrint este un festival de nisa, care premiaza creativitatea in print. Un alt element de diferentiere este maniera de jurizare si concurs, centrata pe conceptul de echipa. 

  • ISTORIC: In urma cu sapte ani, la prima sa editie, AdPrint era singurul festival de publicitate din Romania si era adresat agentiilor autohtone. Pe atunci se numea Romanian Outdoor Awards. "Abia aparusera panourile si noi deja faceam festival de publicitate de nisa", isi aminteste Andrei Bortun.  
  • ADPRINT 2006

PARTICIPARE:
In concursul de anul acesta (2-5 februarie), s-au inscris 12 agentii din Europa si 19 din Romania (pana la inchiderea editiei).

CATEGORII:
A. Produse si servicii (32 de subcategorii);
B. Cele mai bune tehnici (5 subcategorii);
C. Cel mai bun print;
D. Cele mai bune echipe de creatie.

PREMII:
Organizatorii pun la bataie 41 de premii. Cele mai importante trofee sunt Agency of Angels (agentia cu cea mai buna echipa de creatie din competitie) si Network of Angels (reteaua care aduna cele mai multe puncte in competitie). 

TAXA:
Taxa de inscriere variaza intre 250 si 400 de euro per reclama, functie de categorie si conditiile de inscriere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
AdPRINT PE SCURT
/media-marketing/adprint-pe-scurt-977736
977736
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.