TINERI MANAGERI DE TOP: Povestea lui Bogdan Huidan sau cum ajung la clienţi automobilele Volvo

Autor: Alecu Postat la 26 august 2011 1032 afişări

Bogdan Huidan, directorul general al EIT Forum Auto, deţine, alături de familia sa, ultimul importator auto al unei mărci premium independent faţă de marcă sau faţă de o companie mai mare - în condiţiile în care de aproape patru ani importurile BMW sunt controlate direct de către marcă, importatorul Audi este de la finele deceniului trecut Porsche România, în timp ce Land Rover şi Jaguar sunt reprezentate de Premium Auto, companie parte a Ţiriac Holdings.

Vânzările autoturismelor Volvo au înregistrat în primul trimestru al acestui an o creştere de aproape 60% a vânzărilor, la 70 de maşini, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). La nivelul anului trecut vânzările mărcii suedeze au scăzut cu 10% faţă de anul anterior, ritm mai încet decât cel al pieţei totale, la 330 de maşini. Cel mai bine vândut model Volvo a fost anul trecut SUV-ul XC60 cu aproape 150 de unităţi, volum similar cu cel atins în 2009.



BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.

Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tineri-manageri-de-top-povestea-lui-bogdan-huidan-sau-cum-ajung-la-clienti-automobilele-volvo-8654362
8654362
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.