Cele mai puternice femei din România: Diana Ceauşu, McCann Bucharest

Autor: Anca Barbulescu Postat la 13 mai 2013 289 afişări

Diana Ceauşu este responsabilă de coordonarea departamentului de cercetare şi strategie în cadrul McCann Erikson, având o experienţă de aproape zece ani în construcţie de brand şi strategie de comunicare, în categorii de la telecom la FMCG şi servicii financiare atât pentru clienţi locali, cât şi regionali şi internaţionali.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Diana Ceauşu spune că a depăşit cele mai grele momente cu „zâmbetul pe buze şi cu speranţa că am învăţat ceva din ele„. Mai cu seamă cei care lucrează într-un business de idei întâlnesc mai tot timpul dileme şi momente dificile atât la nivel profesional, cât şi la nivel uman. „Important este să găsesc soluţii, în loc de a mă bloca în scuze, bariere sau şi mai multe probleme. Deşi tentaţia e mare."

A absolvit Facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul Universităţii Bucureşti, a urmat un masterat în film şi artele spectacolului şi are în pregătire un doctorat în film non-ficţional, „pe care din păcate îl tot amân din cauza timpului„. A început să lucreze, „din curiozitate şi nerăbdare, ca traducător tehnic la Alta Lingua în vara de dinainte de Bac". La 18 ani a intrat în publicitate, la început într-o firmă mică, Imager, într-o perioadă în care se spunea că nu ai cum să pătrunzi în domeniu dacă nu ai experienţă sau cunoştinţe. La McCann a ajuns în 2007 şi „restul e istorie", spune ea.

Diana Ceauşu spune că deşi este fascinată de „această nouă eră a «Female Power», cum îi spune The Economist, în care noul statut al femeii în societate este analizat, cercetat şi dezbătut «pe toate părţile», mi-e greu să generalizez sau să pot spune că ştiu cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business„. Ea adaugă şi că femeile în poziţii de putere sau femeile-antreprenor nu mai reprezintă deloc ceva exotic. Referindu-se strict la parcursul său profesional, adaugă: „Nu pot spune că am suferit vreodată de discriminare sau că a trebuit să muncesc de 20 ori mai mult decât colegii mei de sex masculin pentru a obţine ceva. Cred că atâta vreme cât ai ambiţie, pasiune, argumente, responsabilitate şi bun-simţ sau, mai simplu spus, câtă vreme aduci valoare, rezultatele apar".


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-diana-ceausu-mccann-bucharest-10874996
10874996
comments powered by Disqus
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat
1 IULIE. Măsurile de relaxare au fost amânate. Care sunt noile prevederi şi în ce condiţii pot fi închise terasele
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.