Adrian Mihai

Autor: Razvan Muresan Postat la 25 noiembrie 2013 331 afişări

Adrian Mihai, Fan Courier

Adrian Mihai

Adrian Mihai îşi aduce aminte că a investit un apartament de două camere, nişte Dacii şi 200 milioane lei vechi pentru începerea unei afaceri aflată în prezent în fruntea pieţei de curierat rapid din ţară.

Adrian Mihai şi-a început cariera într-un domeniu total diferit de evoluţia profesională de mai târziu, ca profesor suplinitor de educaţie fizică şi sport după încheierea studiilor la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport, specializarea gimnastică, în 1996. 

"Facultatea de educaţie fizică mi-a oferit câteva avantaje de care am devenit conştient în timp. Mă refer aici la disciplina pe care ţi-o impune practicarea sportului, atenţia la mediul în care concurezi, atenţia distributivă şi, nu în ultimul rând, cred că şi câteva tactici de strategie", spune Adrian Mihai.

Despre ideea unei afaceri în general Adrian Mihai spune că aceasta porneşte "fie de la o pasiune, fie de la o nevoie identificată", iar în cazul FAN Courier spune că a fost vorba despre o nevoie. În 1998 piaţa de curierat era încă la început, era loc pentru noi jucători deoarece concurenţa era redusă, "aproape zero". La acea vreme, la nivel naţional mai activau Cargus şi Prioripost, departamentul de curierat rapid al Poştei Române, iar Pegasus oferea servicii în Bucureşti cu bicicleta.

Adrian Mihai a intrat în aventura antreprenorială alături de fratele lui, Neculai Mihai, cu care a deschis o firmă în domeniul materialelor refolosibile la care au renunţat după lansarea FAN Courier din 2008. În 2013 cei doi fraţii Mihai împreună cu Felix Pătrăşcanu, cel de-al treilea acţionar Fan Courier şi prietenul din copilărie al celor doi, sărbătoresc 15 ani de Fan Courier. Iar etapele dezvoltării businessului pot fi observate în evoluţia sediilor schimbate de companie: un apartament cu două camere, apoi un sediu în vecinătatea gării Basarab, sediul din Pipera şi, cel actual, din localitatea Ştefăneşti din nordul Capitalei, "cel mai modern şi tehnologizat hub din domeniul curieratului rapid", potrivit spuselor managerului.

Adrian Mihai susţine că nu ar fi reuşit să ajungă la acest nivel fără susţinerea familiilor, care au înţeles necesitatea "zilelor şi nopţilor petrecute la birou, concediilor scurte şi întoarcerilor urgente la bază" , dar şi clienţilor care au solicitat servicii pe care ei le-au implementat, cât şi angajaţilor care fac parte de la început din echipă şi sunt în prezent în poziţii-cheie ale companiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Adrian Mihai,
FAN Courier

Citeşte pe prosport.ro

/lideri/adrian-mihai-11720377
11720377
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.