TOP DIGITAL TRANSFORMERS: George Peltecu, fondator, director general, Nativia

Postat la 03 iulie 2022 261 afişări

1. Cum aţi defini transformarea digitală în domeniul dvs. de activitate?

Transparenţă pentru management:

· Vizibilitate asupra P&L în timp real şi gross margin la nivel de servicii;

· Evaluat return on investment în digital marketing;

Confort pentru client:

· Rezultatele analizelor accesate cu un click;

· Rezultate imagistice primite pe e-mail;

· Reminder consultaţii;

· Eliminat formulare paper-based şi automatizat data entry;

Rezultate medicale mai bune pentru client:

· Urmărim traseul pacientului în clinică şi îi amintim de treatment compliance (fie că e prezentarea la morfologia trimestrială sau la mamografia bianuală);

· Îmbunătăţirea interpretărilor. imagistice prin intermediul AI (nu este momentan aplicabil la noi)

2. Cum a stimulat pandemia digitalizarea în cazul companiei pe care o reprezentaţi?

Am fost printre primii care au implementat un modul de telemedicină prin care medicii să poată oferi consultaţii online şi să ţină legătura cu pacientele. Din păcate nu a fost un proiect de succes, medicii preferând consultaţiile fizice în detrimentul celor online datorită specificului obstetricii-ginecologiei, care necesită investigaţii fizice în vederea plasării unui diagnostic.


Experienţă:

• BS Finance – Northeastern University ; MBA – Georgetown University;

• Management consulting – healthcare focus (PwC – Associate Manager);

• Pharma (Roche – Product Manager);

• Healthcare (Nativia – Founder, Cronos Med – Investor, Medima Health – Business Development Director).

Domeniile pe care se concentrează în prezent: healthcare – obstetrică, ginecologie, fertilizare in-vitro, cursuri puericultură.


3. Cum poate deveni digitalizarea un factor de diferenţiere, un avantaj competitiv, în domeniul în care activaţi?

1. Un proces mai bun de luare a deciziilor: Prin intermediul unui patient management system ce oferă un modul de analytics, deciziile care anterior erau assumption-driven acum devin data-driven;

2. O creştere a ratei de retenţie: Prin datele existente în sistemul informatic, pacientele care vin la servicii recurente (spre exemplu, monitorizarea sarcinii) pot fi urmărite cu uşurinţă şi anunţate când trebuie să vină la următoarea investigaţie în cazul în care nu s-au programat la aceasta;  

3. Un serviciu mai bun pentru clienţi: Sistem automatizat de feedback prin care pacientele primesc un sms la un customer service questionnaire. Astfel, la 20 de minute după achitarea consultului, putem să depistăm pacientele nemulţumite, să le aflam nemulţumirea pentru a ne pune la punct pe viitor şi să le contactăm pentru a o remedia.

4. Care sunt cele mai importante proiecte digitale în care v-aţi implicat şi ce investiţii au fost direcţionate în acestea?

1. Un modul de patient management;

2. Automatizarea transmiterii analizelor; 

3. Automatizarea colectării de feedback;

4. Un modul de e-commerce pe site pentru achiziţia de cursuri de puericultura;

5. Automatizarea formularului de consimţământ – datele pacientelor sunt colectate la recepţie prin introducerea buletinului într-un scanner de buletine, popularea acestora în sistemul informatic şi semnarea digitală pe tabletă a formularului de consimţământ populat cu datele pacientei;

5. Care sunt top 3 obiective pe care vi le-aţi propus prin prisma digitalizării pentru compania pe care o reprezentaţi?

Vrem să devenim o organizaţie, să îmbunătăţim transpunerea de leaduri din online în programări efectuate, să urmărim progresul gravidelor pentru a mări rata de retenţie. 

6. Care sunt provocările pe care le întâmpinaţi când vine vorba despre transformarea digitală?

Câteva dintre provocările pe care le întâmpinăm când vine vorba despre transformarea digitală ţin de furnizorii care să ofere soluţii integrate

într-un buget rezonabil, rigiditatea când vine vorba de customizarea soluţiilor existente şi integrarea acestora cu

soft-uri; response rate foarte lung din partea furnizorilor, care prioritizează clienţii mari (prioritizează în funcţie de taxa lunară plătită de furnizor).

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.