3D de lux

Postat la 20 noiembrie 2010 12 afişări

Filmele 3D castiga teren si spectatorii se inghesuie in sali sa le vizioneze, multi preferand proiectiile tridimensionale celor 2D. Nici producatorii din industria modei nu pot sta deoparte de fenomen, in care vad o potentiala sursa de castig, mai exact prin ideea de a aduce o nota de eleganta ochelarilor tridimensionali.

Dupa producatorul Oakley, care a scos pe piata ochelari 3D la pretul de 150 de dolari, si-au anuntat intentia de a lansa astfel de produse si Calvin Klein, prin divizia Calvin Klein Eyewear, Armani Exchange sau Gucci.

Ochelarii 3D de la Armani Exchange si Gucci vor fi unisex si vor putea fi utilizati numai in salile de cinema. Ochelarii de la Armani in stil navigator vor costa 58 de dolari, iar cei de la Gucci, in stil aviator, vor fi comercializati la un pret de 225 de dolari, ambele produse urmand a fi disponibile pana la finalul anului.

Calvin Klein mizeaza pe niste ochelari intrucatva diferiti: a anuntat pentru decembrie ochelari de soare 3D, in cate trei versiuni pentru femei si pentru barbati si construiti astfel incat sa poata fi purtati atat in aer liber, cat si in incaperi. Pretul: 180 de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
panorama,
3D,
moda,
lux,
ochelari,
Calvin Klein,
Gucci,
Armani,
Oakley
/arta-si-societate/panorama/3d-de-lux-7731359
7731359
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.