Sport-casual cu accente glamour

Postat la 29 ianuarie 2007 22 afişări

Daca diavolul se imbraca de la Prada, femeile din Romania se imbraca (mai ales) de la Versace. Si chiar daca niciunul dintre numele de mai sus nu suna romaneste, Versace a \"invatat\" limba pe care o vorbesc romancele cand vine vorba de haine: \"I love shopping\". Pe 9 noiembrie era anuntata inaugurarea unui magazin \"in constructie\" de pe Calea Victoriei despre care multa lume intreba: \"Aici ce se mai deschide?\" Cu cateva zile inainte de eveniment, pe magazin a aparut scris mare logoul \"Versace JC\" si intrebarea de pe buzele trecatorilor era acum: \"Este intr-adevar Versace?\" Suspansul a crescut pentru ca evenimentul de lansare a brandului Versace JC (Jeans Couture) in Romania a avut loc cu o intarziere de doua saptamani. Mai intai din curiozitate si apoi pentru a face cumparaturi, bucurestenii au inceput, in numar din ce in ce mai mare, sa calce pragul din marmura neagra al casei de moda italiene. Iar dupa numarul de oameni care vin zilnic in magazin (in medie 50 de persoane), se poate spune ca au asteptat de mult timp hainele colorate si combinatiile surprinzatoare de tesaturi.Din exterior, magazinul pare mic, dar cochet si foarte \"occidental\" fata de alte vitrine ale unor branduri \"cu greutate\". Designul te atrage ca un magnet sa descoperi casmirul, matasea sau cristalele Swarovski, materialele vedeta ale celei mai noi colectii Versace JC. Iar Ghergana Diaconu, cea care a adus in Romania brandul, spune ca magazinul va include numai colectii la zi. Culorile reprezentative pentru colectia actuala sunt mov (culoarea anului la Versace), negru si rosu - la linia feminina, si albastru inchis si mov la cea masculina. Linia JC este o orientata mai mult spre stilul sport-casual si contine haine, incaltaminte si accesorii. Exact ca la toate reprezentantele brandului italian, personalul magazinului este instruit pentru a-i sfatui pe clienti cum sa combine culorile si hainele. \"Noi sfatuim clientii sa incerce cat mai multe haine, in cat mai multe combinatii pentru a se putea decide asupra celui mai bun rezultat\", spune Ghergana Diaconu. \"Au fost cazuri in care clientii s-au \'lasat pe mana noastra\', iar noi am incercat sa gasim tinuta cea mai potrivita.\"Preturile produselor variaza intre 100 de euro si aproximativ 3.000 de euro (cel mai scump produs ? un cojoc de piele care s-a vandut ulterior la o reducere de pret, ajungand la 2.200 de euro).Cand intri in magazin, descoperi ca nu este atat de mic cum pare din exterior, avand doua camere distincte, (una adresata femeilor, iar cealalta - barbatilor), iar lucrul pe care il observi imediat este marmura neagra cu accente stralucitoare care iti fura privirea. Hainele sunt asezate pe umerase sau pe manechine, iar accesoriile (curele, cizme, genti si manusi) se gasesc pe rafturi in forme geometrice, raspandite din loc in loc prin magazin si in vitrina. Iluminarea este realizata printr-o multime de spoturi. \"Designul este cel mai nou concept pentru un magazin Versace si este creat de firma de arhitecti care are exclusivitate cu acest brand. Arhitectura si designul magazinului au fost impuse prin contractul de franciza, de cei de la Versace, iar cu echipa de arhitecti romani am lucrat la adaptarea design-ului impus de italieni pentru spatiul pe care il aveam\", spune Ghergana. Tot un aspect impus de italieni este si cabina de proba care pare modesta, daca este privita in comparatie cu restul magazinului, prevazut cu multe oglinzi. Din cauza spatiului foarte mic, \"decorului\" acestei incaperi ii lipseste lucrul cel mai important: oglinda. \"Aceasta a fost dorinta italienilor si nu am avut de ales\", explica Diaconu. Investitia in magazin se ridica la peste 300.000 de euro, \"iar daca vom respecta contractul de franciza, ar trebui sa avem o cifra de afaceri in 2007 de aproximativ un milion de euro\", spune Ghergana Diaconu. De ce Versace in Romania? \"Pentru ca exista o nisa; inca nu sunt prezente casele mari de moda cu magazinele proprii, si este totusi mult mai usor pentru romani sa cumpere de aici - in conditiile in care gasesc aceleasi colectii ca si in alta parte - decat sa se duca in Spania, Italia sau in alta tara pentru a cumpara aceleasi haine.\" Desi magazinul e deschis doar de cateva luni, Ghergana Diaconu se gandeste sa aduca si prima linie Versace (haute-couture) in Romania. Ceea ce nu se va intampla insa mai devreme de 2008, pentru ca \"este foarte greu sa gasesti spatiu, iar incheierea contractului, proiectul de arhitectura si constructia propiu-zisa a magazinului dureaza destul de mult timp\", spune Diaconu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Sport-casual,
cu,
accente,
glamour
/arta-si-societate/lifestyle/sport-casual-cu-accente-glamour-4073491
4073491
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.