Genti underground

Postat la 28 august 2006 27 afişări

Asa incepe povestea lor, a lui Nivaldo de Lima si Louise Bobbe, si, in acelasi timp, a afacerii pornite impreuna: Louise este fotograf si stilist in Londra si a lucrat pentru reviste de renume ca Vogue si Tatler Interiors, iar Nivaldo este de origine braziliana si are propriul sau magazin de pielarie in Mallorca. Acum 4 ani, Louise, aflata in vacanta, a intrat pentru prima oara in magazinul lui Nivaldo si din acel moment s-a legat un parteneriat sentimental si de afaceri mai mult decat \"profitabil\". Din indemanarea si experienta de treizeci de ani a lui Nivaldo in alegerea celor mai bune bucati de piele si stilul sic, londonez al Louisei s-a nascut astfel un nou trend. Un trend incadrat la inceput in categoria de underground fashion, fara semnatura celebra si mediatizare, dar cu o ascensiune rapida catre vitrinele magazinelor de top din Londra, cei doi ajungand acum \"sa fie opriti pe strada\", dupa cum spune Louise. Stilul lor este potrivit pentru cei ce vor sa iasa din tipare, iar look-ul pe care il ofera este mai degraba boem decat fashionable. Cei ce aleg sa poarte o geanta Nivaldo ar putea fi descrisi in cateva cuvinte ca personaje dinamice, libere, Huckleberry Finn adulti sau cowboy urbani, pentru ca unele dintre produsele Nivaldo se incadreaza in trendul inspirat din Vestul salbatic, care inca este in mare voga. Realizarea pieselor este ea insasi o poveste despre traditie si indemanare - de la portofele de piele pana la genti si curele, toate sunt lucrate manual de catre o familie din Mallorca sub indrumarea lui Nivaldo si sunt produse in editie limitata. Louise calatoreste frecvent in Spania pentru a-si aduce aportul la designul colectiilor, iar inspiratia provine, printre alte surse, si din creatiile vintage ale vanzatorilor din Portobello, renumita piata de antichitati a Londrei. Gentile poarta numele apropiatilor celor doi. De exemplu, cel mai bine vandut model este Audrey, dupa numele unei bune prietene a Louisei, fost manechin, care o insoteste de altfel in fiecare vineri in cautarile sale de genti vintage din Portobello.Piesele clasice, populare, ca geanta Audrey (foto), sunt mereu prezente in showroom si boutique-uri, iar pe langa acestea sunt lansate doua colectii pe an, constituite din 10-15 genti plus accesorii (curele).Nu exista inca un magazin dedicat in exclusivitate produselor Nivaldo, insa atat gentile, cat si curelele se gasesc in magazine ca Toast, Sixty 6, Ronnie Loves si Sera of London in Londra si se planuieste o expansiune in Tokio, Amsterdam si New York. Pentru prezentarea produselor exista doua showroom-uri, in Mallorca si in Londra. Preturile gentilor difera in functie de marime si incep de la 100 de lire sterline (145 de euro) pentru modelul Judas pana la 450 de lire geanta de voiaj. Pretul curelelor este in jur de 350 de lire sterline. Special la aceste genti este ca se muleaza pe personalitatea celui care o poarta \"ca o pereche buna de pantofi\", spune Nivaldo, incercand sa explice succesul modelelor. Par sa spuna ceva despre fiecare om, fie ca e pictor care-si poarta in geanta panzele si culorile, fie ca e arhitect ce-si umple geanta cu schite si proiecte sau fashion editor cu geanta plina de reviste.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Genti,
underground
/arta-si-societate/lifestyle/genti-underground-4073254
4073254
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.