Dioptriile unei preluari

Postat la 02 iulie 2007 31 afişări

In moda, ochelarii de soare XXL continua sa faca legea. Iar in business se poarta corporatiile multi-brand, si tot in marimi extra-extra large. De aceea, compania italiana Luxottica Group, cel mai mare producator de ochelari din lume, a platit de curand 2,1 miliarde de dolari in cash pentru achizitia brandului californian Oakley. "Nimeni nu se mai poate atinge de Luxottica acum", a declarat pentru Bloomberg News Gianluca Pacini, analist la Caboto Equity Research din Milano. "Acum este in mod indiscutabil jucatorul numarul unu din industrie, detinand crema brandurilor sport, a celor de lux si a retailerilor din industria optica."

Aceasta preluare adauga un nou brand de nisa puternic la bogatul portofoliul al companiei cu sediul in Milano, in care se regasesc nume ca Ray-Ban sau Burberry, Prada si Ralph Lauren. Ambasadori ai ochelarilor Oakley au fost de-a lungul timpului Lance Armstrong, Annika Sorenstam si alti atleti de prim rang. Luxottica detine peste 5.800 de magazine de optica in America de Nord, zona Asia-Pacific, China si Europa, printre care lanturile de magazine LensCrafters, Pearle Vision si lanturile Sunglass Hut, iar anul trecut compania a inregistrat vanzari in valoare de peste sase miliarde de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Dioptriile,
unei,
preluari
/arta-si-societate/lifestyle/dioptriile-unei-preluari-4073836
4073836
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.