Calea Victoriei redevine stralucitoare

Autor: Rosca Cristina Postat la 16 noiembrie 2010 76 afişări

Vechea si eterna artera de shopping a Romaniei incepe sa isi recapete stralucirea dupa ce in ultimii doi ani a suferit o lovitura de imagine.

Pe 21 noiembrie 2010, magazinul Emporio Armani va deschide usile pentru clientii, fideli sau noi, ai brandului, dar si pentru curiosi. Brandul este adus pe piata locala de Alsa Fashion Group, companie care mai detine franciza si pentru Ermenegildo Zegna, Max Mara, Pal Zileri, Marella si Coccinelle, fiind cel mai important retailer pe piata de lux din Romania.

Armani nu este la prima experienta pe piata romaneasca. Pe Calea Victoriei a functionat pana in 2008 magazinul de mobila Phylosophy Design, cunoscut ca reprezentanta Armani Casa pe piata romaneasca. Prin magazinul Phylosophy, oficialii Armani adusesera pe piata romaneasca intregul stil de viata gandit de designerul italian care a inceput sa produca de peste zece ani tacamuri, pleduri, farfurii, pahare sau fete de masa pentru clientii sai.

Acum, fostul spatiu de 280 de metri patrati al magazinului de mobila Phylosophy Design este ocupat tot de Armani, dar sub forma unui magazin de imbracaminte, inaugurat de Alsa in urma unei investitii de 1,2 milioane de euro. "Ne-a luat mult sa semnam pentru ca totul a fost gandit destul de conservator", spune Daniel Rosner, managerul Alsa Boutiques, care a aplicat pentru franciza Armani simultan cu aproximativ zece alte companii romanesti.

2009 a fost un an agitat pe Calea Victoriei. Companiile au intrat in silentio stampa, iar cumparatorii incepeau sa se lase asteptati. Trecatorii nu faceau mai mult decat sa arunce o privire catre vitrinele frumos amenajate ca parte a plimbarii lor prin centrul vechi al orasului. Pentru unele nume mari acesta a fost inceputul sfarsitului. La inceput a fost Escada. Apoi au urmat La Perla, Versace Jeans Couture si Hugo Boss. Anul acesta au urmat Alb si Negru si Mariela Burani.

In aceste conditii, 2010 se vedea in culori destul de sumbre: cu toate acestea, cam zece noi magazine s-au deschis in ultimele luni pe artera de shopping: un alt Hugo Boss, Belstaff, Helvetansa, Maison Haute Horlogerie, Frey Ville, Micri Gold, Cellini si Ferrari Store. Surse din piata vorbesc si despre venirea Gucci si Prada, insa in cazul acestora informatiile au ramas deocamdata la statutul de zvon.

De ce intra insa aceste companii in Romania acum? Sa fie o mutare strategica sau o pozitionare din timp pentru vremurile mai bune? "Credem in puterea brand equity-ul Armani, in faptul ca plaja larga de produse incluse in linia Emporio Armani este atractiva atat pentru clientul de lux aspirational, cat si pentru un client versat, cu preferinte clar definite. De asemenea, caracteristicile stilistice ale colectiei permit sa targetam un segment demografic amplu atat ca varsta, cat si ca pozitionare sociala", explica Daniel Rosner, care se arata optimist, desi anul acesta a fost nevoit sa traga obloanele magazinului Mariella Burani, "ca o concluzie naturala a intrarii grupului Burani in insolventa la nivel international".

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

/arta-si-societate/lifestyle/calea-victoriei-redevine-stralucitoare-7711753
7711753
comments powered by Disqus
Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu } Viaţă de corporatist { izolat la domiciliu }

Într-un articol de copertă recent scriam despre viaţa angajaţilor în open space – observam cât de mici sunt spaţiile alocate angajaţilor în birourile din România, cât de greu este să ne adaptăm la obiceiurile colegilor şi cum, de multe ori, simţim nevoia să facem de acasă lucrurile importante pentru muncă. A trecut doar o lună de atunci, iar glumele „colegului de bancă'' au devenit amintiri, iar open space-ul pare să fi intrat la capitolul istorie. Ce înseamnă experimentul global al muncii de acasă şi care sunt posibilele urmări ale acestuia?

vezi continuarea
ZF.ro
Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China Toate planurile au fost date peste cap. Criza care vine din China
Situaţia ciudată: Cel mai nou pacient bolnav de COVID-19 dă peste cap tot ce ştiam. Cum s-a putut întâmpla asta
Mediafax
Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus Regula celor 6 secunde pentru a reduce riscul de infectare cu coronavirus
Top 10 ţări care îşi vor reveni cel mai rapid la finalul pandemiei de coronavirus, potrivit analiştilor
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.