Aroma mileniului
Luna viitoare, Calvin Klein va introduce pe piata o noua aroma, in2u, ce urmareste succesul parfumului CK One creat in 1994 de Calvin Klein si care a devenit identitatea olfactiva a generatiei x din accea perioada. CK One a fost una dintre cele mai bine vandute parfumuri din toate timpurile, vanzand 20 de sticle pe minut. De data aceasta in2u se va adresa generatiei 'millenials', generatia informatiei rapide si a imaginilor iar parfumul va trebui sa oglindeasca tocami caracteristicile viitorului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
/arta-si-societate/lifestyle/aroma-mileniului-4073664
4073664
comments powered by Disqus