Cum s-a pregătit Google de Crăciun

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 24 decembrie 2011 51 afişări

Motorul de căutare Google ne urează şi anul acesta "Sărbători fericite", prin intermediul unei noi pictograme interactive.

Logo-ul festiv ("doodle") este prevăzut cu şase butoane luminoase, a căror apăsare declanşează mişcarea literelor stilizate festiv din numele Google, iluminarea ghirlandei de deasupra numelui şi binecunoscutul cântec "Jingle Bells".

Apărute în 1998, faimoasele "doodle"-uri care variază designul simplu al site-ului Google cu ocazia sărbătorilor de peste an sau a aniversărilor unor personalităţi au ajuns să facă obiectul muncii unei echipe speciale de designeri ai companiei. Aceştia au perfecţionat arta micilor obiecte virtuale, devenite în unele cazuri aplicaţii de sine stătătoare, cum a fost cazul, anul acesta, al pictogramei interactive lansate în onoarea muzicianului Les Paul, care le permite utilizatorilor să se cânte la o chitară virtuală stilizată după literele Google.

Noul logo de Crăciun este a doua surpriză de anul acesta a companiei, după aplicaţia "Let It Snow", care declanşează automat un efect de ninsoare pe ecranele computerelor atunci când utilizatorul formulează o căutare pe Google cu cuvintele "Let It Snow".

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/cum-s-a-pregatit-google-de-craciun-9093845
9093845
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.