KLM urmăreşte creşterea gradului de ocupare a aeronavelor cu o nouă promoţie de Valentine’s Day
Compania aeriană olandeză KLM a lansat o nouă promoţie pentru a atrage turişti la bordul aeronavelor sale, pe relaţia Bucureşti-Amsterdam.
Compania KLM a lansat ofertă promoţională valabilă până pe 14 februarie 2014, cu tarife pe relaţia Bucureşti-Amsterdam şi retur de la 139 de euro. Perioada de vânzare este 7-14 februarie 2014 şi cea de călătorie este 2-30 martie 2014.
Compania a desfăşurat şi în luna ianuarie o promoţie pe segmentul Bucureşti-Amsterdam şi retur, la tarife de 109 euro. În februarie, KLM a redus timp de şase zile cu 40% tariful biletelor de avion pe 25 de destinaţii intercontinentale.
KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană ce şi-a păstrat numele original. În 2004, Air France şi KLM au format alianţa Air France KLM. În Olanda, compania cuprinde esenţialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper, transavia.com şi Martinair. KLM este membru al alianţei globale SkyTeam, oferind clienţilor o reţea de zboruri globală.
Urmărește Business Magazin
citeste si:
-
Air France investeşte 200 de milioane de euro în modernizarea clasei business. Competiţia companiilor din Orient creşte standardele pasagerilor
Transporturi4 feb 2014
-
Promoţii de februarie: Air France, Austrian, KLM, Lufthansa şi TAROM vând bilete la preţuri reduse
Transporturi23 ian 2014
-
În regatul preţului cât mai mic
Transporturi31 iul 2013

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe monitorulpartidelor.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro