NN Asigurări de Viaţă | Beneficiile mele în NN Direct

Postat la 26 ianuarie 2023 339 afişări

Aplicaţia mobilă self-service NN Direct a fost dezvoltată pentru a oferi clienţilor o experienţă completă în interacţiunea cu asigurările lor, dar şi de a creşte loialitatea acestora.NN a lansat un meniu dedicat, unde clienţii pot accesa şi activa digital extrabeneficii.

Descrierea inovaţiei:

În iunie 2022, în aplicaţia NN Direct a fost introdus un nou modul dedicat extra-beneficiilor de loialitate, prin care NN oferă clienţilor mai multă valoare şi acces digital la servicii şi soluţii complementare produselor de asigurare de viaţă şi sănătate pe care le deţin. Astfel, în secţiunea „Beneficiile mele”, clienţii pot găsi două tipuri de beneficii: acces gratuit la diverse servicii pentru ei sau familia lor, cum ar fi servicii medicale, servicii pentru starea de bine şi sănătatea psihoemoţională, dar şi beneficii legate de educaţie şi parenting şi, respectiv, reduceri la produse şi servicii oferite de parteneri NN. Beneficiile se pot activa digital, simplu şi rapid, direct în aplicaţie, venind în completarea siguranţei oferite de asigurare. Aplicaţia mobilă NN Direct poate fi accesată sau actualizată de clienţi în Google Play şi App Store. Iniţiatorul proiectului este Gabriela Lupaş-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.

Elementul de noutate:

Potrivit reprezentanţilor companiei, aplicaţia mobilă self-service NN Direct inovează şi se diferenţiază în piaţă prin funcţionalităţile digitale care oferă clienţilor acces simplu şi rapid la tot ceea ce trebuie să ştie despre asigurările lor şi, odată cu noua versiune, acces la beneficii de loialitate. Procesul de activare a aplicaţiei este 100% digital, folosind tehnologii OCR (Optical Character Recognition) şi de validare automată a clienţilor. Prin NN Direct, clienţii au acces în orice moment, direct pe telefon, la toate informaţiile despre produsele lor de asigurare, pot face plăţi şi îşi pot actualiza datele de contact. Soluţia de plată integrată în aplicaţie le asigură o experienţă digitală şi mai facilă pentru plata online a primelor de asigurare, cu posibilitatea salvării în siguranţă a datelor cardului în aplicaţie pentru plăţi viitoare. Iar când apare o problemă de sănătate şi au nevoie de asigurarea lor, clienţii pot anunţa NN şi pot solicita beneficiile financiare acoperite de asigurare în callcenter sau electronic, direct pe telefonul mobil în aplicaţia NN Direct, prin câţiva paşi simpli care durează doar câteva minute, iar cererile sunt rezolvate într-un timp foarte scurt, de până la 48 de ore. „Noua funcţionalitate care oferă clienţilor acces la extrabeneficii la un click distanţă inovează atât din perspectiva dezvoltării tehnice, având la bază algoritmi bazaţi pe Machine Learning pentru personalizare, cât şi a obiectivului de a oferi clienţilor mai multe beneficii de loialitate într-o experienţă complet digitală, ca parte a angajamentului NN de a fi mereu alături de ei aşa cum au cel mai mult nevoie.”

Efectele inovaţiei:

Stilul de viaţă dinamic al oamenilor face ca soluţiile digitale să nu mai reprezinte doar un interes pentru cei care aspiră la viitor, ci o condiţie obligatorie pentru oricine. Astfel, digitalizarea este una dintre priorităţile strategice la NN, reflectată în implementarea continuă de noi tooluri şi procese digitale prin care clienţii pot avea acces cât mai uşor şi direct la informaţiile şi serviciile de care au nevoie, într-un loc sigur şi simplu de navigat. Cu ajutorul NN Direct, toţi clienţii de asigurări de viaţă şi sănătate NN au o experienţă digitală şi interacţionează cu produsele lor simplu, direct de pe telefonul mobil, iar din acest an sunt răsplătiţi cu beneficii de loialitate pe care le pot activa direct în aplicaţie şi care au rolul să contribuie la starea lor de bine şi la misiunea de a-şi asigura un viitor financiar mai bun. Peste 270.000 de utilizatori au folosit în 2022 aplicaţia NN Direct, triplu comparativ cu 2020, putând interacţiona cu asigurările lor şi accesa beneficiile de loialitate create special pentru ei.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.