Banca Transilvania intră în topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Autor: Florin Casota Postat la 08 februarie 2018 163 afişări

Banca Transilvania intră în topul celor mai valoroase branduri bancare din lume, Brand Finance Banking 500, realizat de Brand Finance, ocupând în acest an locul 486.

Banca Transilvania intră în topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Primele două locuri din clasamentul mondial sunt ocupate de insituţii din China, respectiv ICBC (The Industrial and Commercial Bank of China) si China Construction Bank, iar pe trei se află Wells Fargo din Statele Unite. Primele zece poziţii în top sunt practic împărţite de bănci din SUA şi China, singura excepţie fiind HSBC din MArea Britanie, pe locul 9, potrivit topului publicat de revista The Banker.

SUA continua sa fie cel mai bine reprezentat in acest top 2018, cu 76 de banci.  

Dintre băncile prezente şi pe piaţa din România, ING este pe locul 26, Societe General pe 33, Erste Group este pe locul 100 în top 500, iar Unicredit pe 115.

Brand Finance evalueaza in fiecare an cele mai valoroase branduri bancare, analiza din care rezulta clasamentul Brand Finance Banking 500 si publicat de The Banker.

Brandul Banca Transilvania a fost lansat in 1994, in Cluj-Napoca.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.