Inform Lykos: Chatbot – Customer Contact Automation

Postat la 21 ianuarie 2021 57 afişări

 Inform Lykos: Chatbot – Customer Contact Automation

Chatbotul Customer Contact Automation este o inovatie tehnică care va oferi clienţilor E.ON o experienţă digitală nouă, opţiuni online multiple de interacţiune, cum ar fi: contractarea online a diferitelor tipuri de servicii, comunicarea şi preluarea informaţiilor pentru a obţine rapoarte personalizate, generează alerte referitoare la serviciile E.ON şi permite accesul la informaţii, procese sau date personale.

Descrierea inovaţiei:

Pentru a realiza acest lucru, chatbotul propus va fi integrat cu diferite sisteme E.ON. Livrabilele proiectului includ, de asemenea, un sistem unic de administrare şi arhivare a datelor care va stoca electronic toate documentele generate în timpul unor astfel de interacţiuni online cu clientul (de exemplu: carte de identitate, factură de la furnizorul actual, dovada plăţii, document legat de casă, poza contorului de gaz sau electricitate). Pentru a realiza această funcţionalitate, Inform Lykos Romania a colaborat cu Druid pentru partea chatbot, ce este oferită împreună cu Enterprise Content Management Solution de la Nextdocs. Mai mult, soluţia Nextdocs va permite funcţionalitatea OCR pentru cartea de identitate şi factura de la furnizorul actual, datele preluate fiind validate în raport cu datele existente din sistemele E.ON.

INFORM (LYK.ATH) a fost fondată în 1897, este listată la Bursa din Atena din 1994 şi oferă produse şi servicii pentru gestionarea sigură a documentelor şi informaţiilor, inovând în transformarea digitală a întreprinderilor şi organizaţiilor prin furnizarea de soluţii specializate. Are 520 de angajaţi în Grecia, România şi Albania.

Elementul de noutate:

Această soluţie va oferi clienţilor E.ON posibilitatea de a accesa serviciie dorite fără prezenţă fizică la sucursalele E.ON.

Efectele inovaţiei:

Serviciu clienţi mai eficient – 24/7, modernizarea profilului companiei E.ON, reducerea traficului la Serviciul Clienţi al E.ON şi răspuns mai rapid.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.