Metro Punct ajunge la şase unităţi în România

Autor: Ioana Mihai Postat la 15 decembrie 2011 487 afişări

Metro Cash & Carry România inaugurează pe 16 decembrie al şaselea magazin Metro Punct din România, la Turda. Conceptul Metro Punct, lansat în 2010, este dedicat clienţilor revânzători iar magazinul din Turda are o suprafaţă de 2.300 metri pătraţi şi o gamă de 4.500 de articole alimentare şi nealimentare, între care se numără mărci proprii precum Aro, Fine Food, Fine Dreaming.

"Ne bucurăm să deschidem magazinul de la Turda acum, înaintea Sărbătorilor de iarnă, pentru a le putea eficientiza afacerile clienţilor noştri din zonă", a declarat Dusan Wilms, director general Metro Cash & Carry România.

Metro Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe şi compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,137 miliarde de euro, în scădere cu 7,3% faţă de 2009.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
metro punct,
comert,
retail,
deschidere
/analize/comert/metro-punct-ajunge-la-sase-unitati-in-romania-9064624
9064624
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.