Metro: "Ne dorim continuarea expansiunii cu magazinele Metro Punct"

Autor: Ioana Mihai Postat la 17 martie 2011 48 afişări

"Ne dorim continuarea expansiunii cu magazinele Metro Punct", declara Adina Timplaru, Corporate Communications Manager, Metro Cash & Carry Romania (MCCR). Metro Cash & Carry Romania, a pariat anul trecut pe un nou format de magazin: Metro Punct.

Conceptul este o noutate pentru comerciantul german, a fost lansat in aprilie 2010, la Satu Mare si inaugurarile de satii similare au continuat pe parcursul anului, prin deschiderea magazinelor din Piatra Neamt, Buzau si Targoviste.

Cheltuiala pentru deschiderea unui magazin de acest fel se plaseaza la circa un milion de euro, insa reprezentantii Metro nu au dezvaluit planurile concrete pentru anul in curs. MCCR este veteranul de pe piata romaneasca a comertului modern, primul magazin fiind deschis in 1996. Dealtfel, reteaua si-a incheiat etapa de extindere agresiva inainte de explozia preturilor la terenuri, trecand ulterior la reglaje de finete ale afacerii. Anul trecut insa, Metro a deschis si doua spatii de de mari dimensiuni, in Bucuresti (Pallady) si Braila.

Conceptul este o noutate pentru comerciantul german, a fost lansat in aprilie 2010, la Satu Mare si inaugurarile de satii similare au continuat pe parcursul anului, prin deschiderea magazinelor din Piatra Neamt, Buzau si Targoviste. Reteaua Metro Cash & Carry Romania are acum 30 de spatii si este cel mai mare comerciant de pe piata romaneasca, avand in 2009 o cifra de afaceri de 1,228 miliarde euro.

Cititi mai multe despre investitiile programate de retelele de pe piata intr-un amplu material din BUSINESS Magazin.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
metro,
metro punct,
magazine
/analize/comert/metro-ne-dorim-continuarea-expansiunii-cu-magazinele-metro-punct-8071177
8071177
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.