Armele de contraatac ale Burger King pentru scaderea bonului de casa

Autor: Ioana Mihai Postat la 20 decembrie 2010 54 afişări

Reteaua de restaurante fast-food Burger King a ajuns la al noualea spatiu al retelei, pe care il deschide in Piata Romana (Bucuresti). Anul acesta "bonul de casa a scazut, pentru ca pentru majoritatea clientilor masa in oras este o placere si nu o necesitate", spune Monica Eftimie, director de marketing Atlantic Restaurant System, operatorul Burger King pe piata romaneasca.

Totusi, reducerea valorii bonurilor de casa a fost compensata de cresterea numarului de clienti, in unele spatii si cu 30%, completeaza Eftimie. Ea este de parere ca numarul mai mare de clienti se datoreaza pe de o parte vizibilitatii mai mari a retelei - din prisma campaniilor desfasurate - dar si a faptului ca "exista un segment de clienti care au migrat spre spatiile noastre dinspre alte restaurantele".

Reteaua Burger King a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro si pierderi de 1 milion de euro iar asteptarile pentru rezultatele financiare pentru 2010 se plaseaza la acelasi nivel.

Pe piata de fast-food, cea mai consistenta felie este adjudecata de retelele McDonald's, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 99,5 milioane de euro si KFC, care a avut in primul semestru din acest an afaceri de 24 de milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Burger King,
deschidere,
restaurant,
oferte
/analize/comert/armele-de-contraatac-ale-burger-king-pentru-scaderea-bonului-de-casa-7833182
7833182
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.