75% din electrocasnicele vandute anul trecut au fost cumparate prin rate
Atat in 2008, cat si in 2009, achizitiile de produse electrocasnice s-au facut in proportie de 70-75% in rate, iar restul de 25% cash. Producatorii s-au orientat spre solutia buy-back-ului, "programul Rabla" aplicat la electronice si electrocasnice: companiile plateau 150-250 de lei clientilor in schimbul predarii unui aparat vechi, suma pe care acestia o foloseau la achizitionarea unui produs nou.
Programul a fost extins pentru aproape toate categoriile de produse, iar in unele cazuri a depasit asteptarile producatorilor: dupa prima jumatate a anului trecut, 40% din vanzarile Arctic pe piata interna (cifrate in perioada respectiva la 80,3 milioane de euro, cu 14% mai putin decat in aceeasi perioada a lui 2008) au fost realizate prin programul de buy-back, fata de o estimare initiala de 25%. Dar nici campaniile, nici chiar evolutiile mai bune in anumite nise, cum ar fi de pilda cea a aparatelor incastrabile, nu au reusit sa salveze intregul sector de la o scadere abrupta, constata GfK.
Citeste mai multe in "Romanii spun "nu" electrocasnicelor noi"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro