2,7 milioane de clienti cumpara lunar produse din promotia Billa
Reteaua de supermarketuri Billa are lunar, in medie, 2,7 milioane de clienti care cumpara produse din promotiile programului De 3 X mai ieftin. Programul, care de desfasoara de doi ani, are trei componente: Billa Plus (pret mai mic la achizitia mai multor produse de acelasi fel), Pret Minimal (280 de articole din marcile proprii ale retailerului) si Promotie (reduceri de preturi saptamanale).
"Am decis ca programul sa nu aiba o perioada limitata de desfasurare, ci sa fie permanent", declara Filip Cristescu, director de operatiuni al Billa Romania.Reteaua are 51 de supermarketuri in prezent si a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 288 de milioane de euro, fata de 324 de milioane de euro in 2008. Pe segmentul supermarket mai sunt prezente in Romania retelele Mega Image, Carrefour Market, Primavara si retele dezvoltate de producatori romani - ca Agricola Bacau, Angst, si Cris-Tim.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro