2,7 milioane de clienti cumpara lunar produse din promotia Billa

Postat la 03 septembrie 2010 69 afişări

Reteaua de supermarketuri Billa are lunar, in medie, 2,7 milioane de clienti care cumpara produse din promotiile programului De 3 X mai ieftin. Programul, care de desfasoara de doi ani, are trei componente: Billa Plus (pret mai mic la achizitia mai multor produse de acelasi fel), Pret Minimal (280 de articole din marcile proprii ale retailerului) si Promotie (reduceri de preturi saptamanale).

"Am decis ca programul sa nu aiba o perioada limitata de desfasurare, ci sa fie permanent", declara Filip Cristescu, director de operatiuni al Billa Romania.Reteaua are 51 de supermarketuri in prezent si a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 288 de milioane de euro, fata de 324 de milioane de euro in 2008. Pe segmentul supermarket mai sunt prezente in Romania retelele Mega Image, Carrefour Market, Primavara si retele dezvoltate de producatori romani - ca Agricola Bacau, Angst, si Cris-Tim.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Billa,
promotii,
clienti
/analize/comert/2-7-milioane-de-clienti-cumpara-lunar-produse-din-promotia-billa-7099136
7099136
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.