VTEX deschide biroul din România, ca strategie a extinderii în Europa Centrală şi de Est

Autor: Andra Stroe Postat la 03 octombrie 2018 173 afişări

VTEX, furnizor global de soluţii ecommerce în cloud pentru companii mari şi una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit Gartner Magic Quadrant Report din 2018, deschide oficial biroul din România, ca parte a strategiei de extindere la nivel european.

VTEX deschide biroul din România, ca strategie a extinderii în Europa Centrală şi de Est

Începând din luna septembrie, România este al patrulea birou VTEX din Europa şi primul din Europa de Est.  Noul centru VTEX va oferi suport în regiune şi este parte importantă din strategia companiei de extindere în Europa Centrală şi de Est.

Odată cu deschiderea biroului din România, VTEX îl numeşte pe Ionuţ Farcaş în funcţia de Country Manager. Acesta are o experienţă de 10 ani în ecommerce, iar anterior a ocupat poziţia de Business Developer la evoMAG şi Project Manager Online Sales Department la Astra Asigurări, roluri ce i-au permis să-şi consolideze experienţa acumulată în industria românească de ecommerce. 

Obiectivele imediate de business ale VTEX în România sunt construirea echipei şi dezvoltarea unui ecosistem ce va asigura buna funcţionare a companiei pe piaţa locală, prin stabilirea de parteneriate cu agenţii pentru implementarea soluţiei VTEX, integratori de plăţi şi companii mari care îşi doresc integrarea platformei, în vederea dezvoltării propriilor canale de comerţ electronic. La nivel mondial, VTEX are peste 1.000 de parteneri, stabilirea de noi parteneriate fiind principala direcţie pe care se va concentra compania în perioada următoare, ca parte a strategiei de dezvoltare. 

Deschiderea biroului VTEX în România a luat în calcul creşterea accelerată a industriei locale de comerţ electronic înregistrată până acum, dar şi potenţialul sectorului. „Ne aşteptăm, în continuare, la o creştere semnificativă a pieţei locale de comerţ electronic, generată de schimbarea comportamentului de consum în favoarea achiziţiilor online, dar şi de nevoia cumpărătorilor de a avea experienţe de shopping online cât mai plăcute”, spune Ionuţ Farcaş, country manager VTEX pentru România, menţionând că toate aceste schimbări cerute de consumatori vor presupune investiţii din partea retailerilor în vederea îmbunătăţirii experienţelor online, dar şi a ratei de conversie.

VTEX a bugetat investiţii de peste 2 milioane de euro în următorii 5 ani în România.  Până la finalul lui 2019, planurile companiei vizează şi creşterea echipei din România, în funcţie de ritmul de dezvoltare. „Aducând în România o tehnologie disruptive, aşa cum este VTEX, le oferim companiilor soluţii pentru a fi mai competitive, de creştere a ratei de conversie şi reducere a cheltuielilor operaţionale”, spune Farcaş. Potrivit Gartner Magic Quadrant Report, clienţii VTEX afirmă că beneficiază de un TCO îmbunătăţit, iar companiile care utilizează platforma înregistrează o creştere medie de 54% a ratei de conversie.

În prezent, compania VTEX este prezentă în 6 ţări din Europa: Germania, Marea Britanie, Spania, Portugalia, Polonia şi România. VTEX  vizează creşterea prezenţei în regiune în următoarea perioadă, deschiderea biroului din România accelerând extinderea în Europa Centrală şi de Est. Compania estimează că, în 2022, 20% din veniturile totale  vor fi generate în Europa.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ecommerce,
deschidere,
strategie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.