Vodafone lansează serviciul de relaţii cu clienţii prin chat mobil

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 19 februarie 2014 96 afişări

Noul serviciu poate fi utilizat, gratuit, de catre toţi clienţii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activă la Internet, atât prin aplicaţia MyVodafone, pentru iOS si Android, cât şi prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.

Vodafone lansează serviciul de relaţii cu clienţii prin chat mobil

Serviciul de chat mobil este disponibil, în acest moment, de luni până vineri, în intervalul 8:00-22:00, iar sâmbată, duminică şi de sărbătorile legale, între orele 8:00-18:00. În scurt timp, serviciul va fi accesibil 24/7, inclusiv pentru clienţii serviciilor de business. De asemenea, în perioada imediat următoare, serviciul de chat va fi disponibil şi în versiunea de browser MyVodafone.

Pentru a intra în legătură, online, cu un consultant al serviciului de relaţii cu clienţii, utilizatorii trebuie fie să se autentifice în MyVodafone şi să acceseze butonul de chat, fie să activeze mai întâi chat-ul şi ulterior să se autentifice.

“Serviciul de chat mobil vine să completeze portofoliul de canale prin care oferim asistenţă clienţilor Vodafone. Datele noastre au arătat că 70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone îşi doresc să interacţioneze cu consultanţii noştri prin chat mobil. În prezent, avem nouă canale de servicii de relaţii cu clienţi, constând în numere de telefon dedicate, email, forum, twitter, facebook şi chat mobil", a spus Ana Alexe, Director Customer Operations.

Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, în aplicaţie şi în chat este gratuit, pentru toţi utilizatorii Vodafone.

Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone, cu aproximativ 419 milioane de clienţi la nivel global la sfârşitul lunii decembrie.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vodafone-lanseaza-serviciul-de-relatii-cu-clientii-prin-chat-mobil-12113516
12113516
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.