Vânzările VEKA au crescut la 15 mil. euro şi ar putea avansa cu peste 10%

Autor: Emil Popescu Postat la 15 martie 2013 31 afişări

VEKA România, subsidiară a producătorului german de profile din PVC VEKA, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de 2011, şi estimează pentru acest an o majorare de 10-12%.

Vânzările VEKA au crescut la 15 mil. euro şi ar putea avansa cu peste 10%

VEKA România, subsidiară a producătorului german de profile din PVC VEKA, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de 2011, şi estimează pentru acest an o majorare de 10-12%. Compania notează că avansul înregistrat în România în primele cinci luni ale anului trecut a fost de 55%, cel mai accelerat ritm dintre toate cele 55 de pieţe în care grupul este prezent la nivel global. Grupul german este prezent pe piaţa românească prin subsidiara VEKA România, dar derulează şi vânzări directe către parteneri.

Piaţa locală de tâmplărie termoizolantă din PVC este estimată la circa 300 milioane euro. Profilele reprezintă circa o treime din această valoare, diferenţa fiind acoperită de sticlă, feronerie şi accesorii. Piaţa a înregistrat creşteri explozive înainte de criză, depăşind nivelul de un miliard de euro în perioada de boom a construcţiilor, dar după venirea crizei sectorul a scăzut puternic. VEKA produce profile PVC pentru ferestre, uşi, obloane şi rulouri. Printre competitorii companiei în România se numără şi nemţii de la Gealan şi Rehau.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
VEKA,
PVC,
tåmplăărie termoizolantă

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/vanzarile-veka-au-crescut-la-15-mil-euro-si-ar-putea-avansa-cu-peste-10-10669112
10669112
comments powered by Disqus
Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Sectorul din România care a învins total criza şi a explodat în pandemie
Mediafax
Belgia anunţă noi măsuri de relaxare deşi numărul cazurilor de COVID-19 este în creştere. Wilmes: ”Purtarea măştii este importantă atunci când vrem să controlăm o epidemie, însă nu mai este nevoie să o purtăm peste tot” Belgia anunţă noi măsuri de relaxare deşi numărul cazurilor de COVID-19 este în creştere. Wilmes: ”Purtarea măştii este importantă atunci când vrem să controlăm o epidemie, însă nu mai este nevoie să o purtăm peste tot”
Guvernul Orban a picat testul în Parlament. Revenirea la majorarea pensiilor cu 40%, aprobată de majoritatea controlată de PSD
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Iohannis, un nou atac la PSD cu doar 4 zile înainte de alegeri Iohannis, un nou atac la PSD cu doar 4 zile înainte de alegeri
Liderul PMP, către PNL şi USR: Lăsaţi-ne cu ipocrizia

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.