Vânzările reţelei Lem's au crescut cu 10%
Vânzările reţelei de magazine în sistem de franciză Lem's, operată de producătorul de mobilă Lemet Câmpina, au înregistrat anul trecut o creştere de 10%, la 231 milioane lei (52,2 milioane euro).
Printre factorii care au influenţat evoluţia vânzărilor se numără investiţiile în tehnologie, extinderea portofoliului şi dezvoltarea reţelei de magazine cu unităţi amplasate în special în galeriile comerciale tip mall, se arată într-un comunicat al companiei.
Compania a investit anul trecut peste 12 milioane lei pentru deschiderea a 11 magazine, în prezent reţeaua depăşind 100 unităţi, incluzând partenerii Lemet. Suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, este de peste 65.000 mp.
Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul premium creşte constant, iar 48% din vânzările realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium şi lux. "Sectorul premium este în creştere şi va continua acest trend şi în anii următori", a declarat directorul general şi proprietarul companiei, Alexandru Rizea.
Urmărește Business Magazin
citeste si:
-
Lemet investeşte 1,7 milioane de lei în cel mai mare magazin de mobilă din Buzău
Actualitate20 nov 2013
-
Lemet se extinde în nord-vestul ţării
Actualitate29 iul 2013
-
Lemet vrea să deschidă 15 noi magazine în 2013
Actualitate1 apr 2013
-
Adrian Rizea, Lemet: Cum s-au schimbat practicile de marketing - VIDEO
Actualitate17 nov 2011

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
-
FOTO. Mihaela Rădulescu, fabuloasă în costum de baie! Cum arată la 53 de ani
TACATACA.PROSPORT.RO
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe monitorulpartidelor.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro