Valoarea brandului Banca Transilvania trece de 500 de milioane USD - clasament

Autor: Dorin Oancea Postat la 02 februarie 2023 42 afişări

Valoarea brandului Banca Transilvania trece de 500 de milioane USD - clasament

Valoarea brandului Băncii Transilvania trece de 500 de milioane de dolari (513 milioane dolari), banca intrând în top 300, pe locul 297.conform clasamentului Brand Finance Banking 500 2023. 

De asemenea, banca este pe locul 7 în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.

Analiza a fost realizată de Brand Finance, firmă globală independentă de evaluare şi strategie de brand. Conform acesteia, valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obţine un proprietar prin licenţierea brandului.

Banca Transilvania a intrat în Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, când valoarea brandului era de 174 milioane dolari.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România, cu 20% cotă de piaţă, 3,8 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
banca transilvania,
clasament,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.