Unilever Cehia achiziţionează marca Savo

Autor: Anca Barbulescu Postat la 08 aprilie 2013 53 afişări

Unilever Cehia şi compania Bochemie au anunţat astăzi că au semnat un acord potrivit căruia Unilever va achiziţiona brandul Savo, precum şi alte branduri, de la Bochemie. Tranzacţia include transferul mărcilor înregistrate conexe, a altor proprietăţi intelectuale şi a unui număr mic de angajaţi. Brandurile achiziţionate vor fi produse, sub contract, de Bochemie, la fabrica din Bohumin. Achiziţia trebuie aprobată de către autorităţile competente.

Unilever Cehia achiziţionează marca Savo

Obiectivul Unilever este de a-şi dubla cifra de afaceri odată cu reducerea impactului asupra mediului şi, ca urmare, este continuu în căutarea oportunităţilor de creştere şi în identificarea modalităţilor de consolidare a portofoliului. În acest moment, brandul Savo include o gamă de produse de îngrijire a locuinţei şi dezinfectanţi.

Unilever va cumpăra Savo, Biolit, Diffusil şi alte branduri prin achiziţia a 100% din acţiunile subsidiarei Bochemie, HomeBrands. Tranzacţia nu vizează activităţile Bochemie care au în vedere produse chimicale specifice, care îşi vor continua activitatea fără schimbări. Bochemie va continua să producă produsele Savo în fabrica de la Bohumin, în baza unui contract de producţie.

“Această achiziţie este valoroasă pentru noi, având în vedere că brandurile sunt foarte  cunoscute şi sunt poziţionate bine pe piaţă. Aceste branduri vor beneficia de puterea marketingului si de resursele Unilever”, a declarat  Florin Trandafirescu, general manager Unilever Cehia şi Slovacia.

“Bochemie se va concentra pe dezvoltarea afacerii cu produse chimicale specifice”, a adăugat Miloslav Vodičk,a CEO Bochemie.

Toate brandurile achiziţionate vor continua să fie disponibile în Cehia şi Slovacia, precum şi în Ungaria, România şi pe alte pieţe din Europa Centrală şi de Est.

Marca Savo a apărut pe piaţa din Cehoslovacia în 1973. Gama conţine produse pe bază de hipoclorit, folosite pentru dezinfectarea generală a locuinţei şi curăţarea mucegaiului, precum şi produse fără hipoclorit specializate pentru bucătărie, baie şi alte nevoi specifice.

Unilever este unul dintre cei mai mari producători la nivel global de produse alimentare, produse de îngrijire a locuinţei şi produse  de îngrijire personală, cu vânzări în peste 190 de ţări. Produsele companiei se găsesc în 7 din 10 locuinţe din lume şi sunt utilizate de 2 miliarde de oameni, în fiecare zi. Unilever are 173.000 de angajaţi în toată lumea şi a generat vânzări anuale de 51,3 miliarde euro în 2012.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/unilever-cehia-achizitioneaza-marca-savo-10720127
10720127
comments powered by Disqus
ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
Trump se arată disponibil vânzării aeronavelor F-35 către EAU, în ciuda opunerii Israelului
MonitorulPartidelor
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.