Un turoperator cu business în Europa de Est şi Elveţia vrea să lanseze o platformă de vânzări directe
Fibula Air Travel, unul dintre cei mai mari turoperatori din Europa de Sud-Est şi lider în Europa de Est şi Elveţia, îşi extinde modelul de business în România printr-o nouă mutare: lansarea unei platforme proprii dedicate vânzărilor directe către turişti.
„După două decenii în care am consolidat o reţea ă B2B în industria de profil, adresarea noastră directă către consumator este o continuare firească a maturităţii operaţionale şi a capacităţii tehnologice interne. Noua platformă ne permite să aducem expertiza Fibula direct clientului final, într-un mod eficient şi adaptat noilor obiceiuri de consum”, a declarat Muharrem Mavisu, Director General Fibula Air Travel România.
Compania operează în prezent peste 32 de zboruri charter săptămânal din 12 aeroporturi din România, având o prezenţă puternică în Antalya – principala destinaţie din portofoliu – dar şi în alte regiuni europene şi exotice. Conectivitatea extinsă este susţinută de parteneriate internaţionale şi o reţea logistică proprie, incluzând hoteluri de cinci stele în Turcia (Belek, Side) şi Macedonia de Nord (Ohrid).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













