Un jucător din piaţa locală de orologie şi-a propus să atingă vânzări de peste 100.000 de lei într-o campanie similară cu programul Rabla, dedicată ceasurilor

Autor: Andra Stroe Postat la 20 februarie 2020 42 afişări

Un jucător din piaţa locală de orologie şi-a propus să atingă vânzări de peste 100.000 de lei într-o campanie similară cu programul Rabla, dedicată ceasurilor

WatchShop.ro estimează că va vinde ceasuri de peste 100.000 de lei în campania „Noul Ceas” de anul acesta. Programul „Noul Ceas” 2020 se derulează în perioada februarie-octombrie, în limita stocului disponibil, şi are în target clienţii pasionaţi de ceasuri care deţin modele pe care nu le mai poartă şi pe care WatchShop.ro le colectează spre a fi reciclate ulterior.

Clienţii participanţi în campanie primesc un discount de 200 de lei la achiziţia unui model nou. Valoarea medie a unui ceas nou vândut în program este de 700 lei. Peste 10 branduri, inclusiv dintre cele aduse în exclusivitate de WatchShop.ro în România, precum Accurist, Sekonda, Ingersoll fac parte din oferta actualei ediţii.

„Ideea de la care a pornit acest program este legată de dorinţa de a recicla o parte dintre componentele ceasurilor uitate în sertar şi care pot fi nocive pentru mediu, dacă sunt pur şi simplu aruncate. Discutând cu clienţii noştri, am înţeles că majoritatea are cel puţin unul sau două ceasuri pe care nu le poartă din motive varii: nu mai sunt la modă, nu se mai potrivesc stilului de viaţă, le-au primit cadou şi nu le-au purtat niciodată. După o perioadă în care aceste modele sunt păstrate acasă, cei mai mulţi aleg să le arunce”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Compania se aşteaptă să colecteze peste 150 de ceasuri de mână vechi în programul „Noul Ceas” 2020, echivalentul programului Rabla în orologerie. În ediţiile anterioare, WatchShop.ro a colectat şi reciclat peste 350 ceasuri de mână. Produsele vechi strânse în campanie sunt reciclate de Indeco şi Recobat, parteneri în acest program.

Potrivit estimărilor WatchShop.ro, românii aruncă, în medie, un ceas la doi ani, după ce, în prealabil, îl păstrează într-un sertar, unde bateria se scurge eliberând metale grele în atmosferă şi în canalizare. Cele mai multe pot fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.

În medie, la nivel general şi pe parcursul întregului an, un client WatchShop.ro va cumpăra în 2020 produse de peste 500 de lei per comandă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ceasuri,
clienti,
reciclare

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.