Surpriză majoră: De unde vin produsele de la Penny Market

Postat la 08 mai 2019 7842 afişări

Surpriză majoră: De unde vin produsele de la Penny Market

Discounterul german Penny Market, care are în România o reţea de circa 240 de magazine, are peste 450 de furnizori din România de la care provin mai mult de 70% din marfa de la raft.

„În prezent, avem o reţea ce include peste 450 de furnizori din România. Printre produsele de provenienţă românească de pe rafturile magazinelor noastre se regăsesc 50 de mărci proprii“, spun oficialii Penny Market. Ei adaugă că în cazul a trei tipuri de carne - porc, pasăre şi vită - provenienţa este 100% românească.

„Decizia de a achiziţiona produse la nivel local face parte din strategia noastră de investiţii. Alegem să investim în produse româneşti pentru că am ajuns să cunoaştem dorinţele clienţilor noştri.“

În total, cinci dintre cei zece jucători din comerţul modern local au pariat pe mărci private româneşti, care aduc în prim-plan reţete de mult apuse sau care reiterează gustul copilăriei.

Aceste iniţiative vin în contextul în care circa 80% dintre români caută în mod special produsele româneşti când merg la cumpărături, arată cele mai recente studii.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
produse,
market,
penny market

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.