SURPRIZĂ de proporţii: De unde vin produsele de la Lidl? ADEVĂRUL de la raft care i-a şocat pe clienţi

Postat la 25 iulie 2017 10376 afişări

Discounterul german Lidl, al treilea cel mai mare ju­cător din comerţul local, cu afaceri de 1,25 mld. euro anul trecut, a exportat către Bătrânul Continent produse „made in Romania“ în valoare de circa 25-30 mil. euro în 2016.

SURPRIZĂ de proporţii: De unde vin produsele de la Lidl? ADEVĂRUL de la raft care i-a şocat pe clienţi

„În total anul trecut am exportat produse locale de circa 25-30 mil. euro, o valoare relativ constantă compa­ra­tiv cu 2015. Mai mult, săptămâna trecută am lansat primul ex­port de produse româneşti pentru săptămâna tematică bal­canică“, spune Frank Wagner, executivul care conduce ope­raţiunile Lidl pe plan local.

Pentru acest eveniment, săptămâna tematică bal­ca­nică, patru produse locale au fost alese de executivii din alte ţări care lucrează în departamentul de achiziţii al Lidl. Cele patru produse sunt berea Timişoreana, mălaiul local, zacusca şi salamul de Sibiu.

„Am exportat peste jumătate de milion de sticle de bere, respectiv 16 camioane. Produsele au ajuns în Olan­da, Belgia, Bulgaria, Marea Britanie, Spania şi Irlanda.“

În afară de aceste produse Lidl mai exportă şi alte produse, de regulă produse alimentare precum lactate, ulei sau sucuri şi snacksuri. Destinaţia principală sunt tot pieţele europene.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Câţi bani câştigăm din EURO 2020? O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.