STB vine cu precizări despre organigrama instituţiei şi acuză dezinformare din partea PNL

Postat la 17 august 2019 37 afişări

Societatea de Transport Bucureşti (STB) vine cu precizări cu privire la numărul directorilor şi altor angajaţi ai instituţiei, acuzând că Ciprian Ciucu, consilier general din partea PNL, dezinformează cu privire la subiect, pentru că acesta „s-a angrenat în lupta politică”.

STB vine cu precizări despre organigrama instituţiei şi acuză dezinformare din partea PNL
STB vine cu precizări despre organigrama instituţiei şi acuză...

„Referitor la informaţiile false difuzate pe o reţea de socializare de un consilier general angrenat în lupta politică, cu privire la numărul de angajaţi ai STB SA, la pregătirea acestora şi la salariile pe care le primesc, Societatea de Transport Bucureşti - STB SA face următoarele precizări: Neutralitatea politică a companiei municipale de transport public continuă să îi deranjeze pe politicienii care şi-ar dori să poată folosi cei 11.084 angajaţi ai STB SA ca masă de manevră în lupta politică. Numărul de 11.700 angajaţi utilizat în comentariul său manipulator de un reprezentant PNL este numărul maxim de posturi, conform organigramei publicate pe site-ul STB SA. Tot pe site se găsesc şi numele celor 11 directori (patru directori generali adjuncţi şi şapte directori de resort) şi ai celor care conduc cele trei divizii ale STB SA”, au transmis reprezentanţii instituţiei, printr-un comunicat de presă remis, sâmbătă, MEDIAFAX.

Sursa citată mai susţine că numărul de vehicule a crescut, fiind achizionate 400 de autobuze noi, ceea ce a avut ca efect creşterea numărului de angajaţi, respectiv de conducători de vehicule.

„Prin eforturile actualei conduceri a Primăriei Capitalei, care a înţeles importanţa transportului public pentru oraş, a crescut numărul de vehicule – au fost cumpărate 400 de autobuze noi, au fost scoase din imobilizare şi au fost modernizate troleibuze şi tramvaie – ceea ce a însemnat, evident, şi creşterea numărului de conducători de vehicule şi, implicit, a numărului total de angajaţi, faţă de cel al fostei Regii Autonome de Transport Bucureşti (RATB), când numărul de autobuze din parcul activ, de exemplu, era la jumătate”, se arată în comunicatul de presă al STB.

Societatea prezintă şi numărul vatmanilor şi soferilor de troleibuze şi autobuze.

„În prezent, 900 de vatmani asigură circulaţia a 260 de tramvaie din parcul activ, 560 de şoferi de troleibuz asigură ieşirea în traseu a celor 171 de troleibuze din parcul activ, iar 3.200 de şoferi de autobuz asigură utilizarea a 1.100 de autobuze din parcul activ de vară. Pentru că un politician fără experienţă în domeniu nu ştie că unui vehicul îi sunt alocaţi doi-trei sau chiar şi patru conducători auto, pentru asigurarea schimburilor şi pentru situaţia în care unul ar putea avea nevoie să fie înlocuit urgent din diverse motive, cum ar fi cele medicale”, potrivit sursei menţionate.

STB mai spune că „politicienii începători şi dornici de afirmare prin orice mijloace nu ştiu că în spatele fiecărui vehicul care iese în traseu se regăseşte munca de zi şi de noapte a altor zeci de angajaţi cu diverse pregătiri”.

„La aceştia se adaugă personalul „TESA”, cum se exprimă domnul politician, care nu reprezintă decât circa 10 la sută din totalul angajaţilor. Dar, pentru ca o societate de transport să funcţioneze în
condiţii bune, nu are nevoie doar de şoferi, ci şi de mecanici, electricieni, alte funcţii necesare pentru verificările şi reviziile care se fac zilnic şi periodic, are nevoie de şefi şi coordonatori ai acestora, cu experienţă şi responsabili pentru munca pe care o fac, întrucât siguranţa publicului este prioritară pentru societate”, precizează sursa menţionată.

Societatea de Transport Bucureşti că a fost necesară reorganizarea conducerii instituţiei, odată cu mărirea flotei STB.

„În afară de aceştia, mai sunt casieri, lucrători specialişti pe diverse domenii, de la mecanică, la Tehnologia Informaţiei, care asigură, de la încasarea contravalorii titlurilor de călătorie, până la simulări de trasee, de încărcări pe vehicule, programarea vehiculelor în funcţie de cerere şi capacitatea de transport, dar şi de fluxurile de călători şi valorile de trafic. Odată cu mărirea flotei STB SA şi extinderea serviciului pe foarte multe linii regionale, a fost nevoie de reorganizarea conducerii executive pe principii noi, cu perspective de dezvoltare, cu atât mai mult cu cât STB SA nu vrea să rămână o societate care aşteaptă decizii ale politicienilor, ci îşi propune să se dezvolte prin investiţii şi profit”, mai relevă comunicatul de presă.

Acesta este motivul, conform sursei citate, pentru care numărul directorilor şi al celor 7 consilieri specializaţi pe care îi are STB SA este unul adecvat, iar aceştia îşi îndeplinesc întrutotul atribuţiile care nu presupun doar prezenţa într-un birou, ci şi implicare, verificări şi activitate de teren.

În cadrul STB SA, salariul mediu tarifar este de 3.450 de lei, la care se adaugă bonuri de masă, completează instituţia.

STB mai precizează că Sindicatul Transportatorilor din Bucureşti nu intervine în actul decizional sau administrativ al societăţii, relaţia cu sindicatul reprezentativ (al celor circa 85 la sută din angajaţi ai STB SA care sunt membri) fiind doar de a discuta pe marginea Contractului Colectiv de Muncă.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
institutie,
pnl,
acuzatii

Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro

Cum să devii milionar după patru eşecuri Cum să devii milionar după patru eşecuri

După ce a ratat de patru ori startul în antreprenoriat, Cristian Oneţiu a decis să mai încerce o dată. El a pus bazele celei mai mari companii româneşti din industria de vânzări directe, afacere care i-a adus statutul de milionar. Cel mai recent proiect al său este Scale-Up 1000, o platformă prin intermediul căreia şi-a propus să transmită cunoştinţele sale fondatorilor de start-up-uri şi antreprenorilor din noua generaţie. Cum a ajuns în ipostaza de „profesor de antreprenoriat” după lecţia falimentului?

vezi continuarea
ZF.ro
Atenţie! De astăzi, plăţile cu carduri ”sar în aer”.Schimbări majore pentru posesorii de carduri Atenţie! De astăzi, plăţile cu carduri ”sar în aer”.Schimbări majore pentru posesorii de carduri
O resursă EXTREM de valoroasă, pe care românii o au din plin. A devenit al doilea ”aur negru” al planetei. Este una dintre cele mai CĂUTATE substanţe din lume
ProMotor.ro
Cât costă Dacia Duster Black Collector, prima ediţie limitată la 500 de unităţi de la Dacia? - Galerie FOTO Cât costă Dacia Duster Black Collector, prima ediţie limitată la 500 de unităţi de la Dacia? - Galerie FOTO
Şoferul unui Golf este filmat cum repetă o greşeală de mai multe ori. În final provoacă un accident pe E85 - VIDEO
MARTORII din bord care anunţă DEZASTRUL. Orice şofer ar trebui să-i ştie
Descopera.ro
Într-o regiune din Africa există un REACTOR nuclear vechi de peste 2 miliarde de ani. Ce se ÎNTÂMPLĂ acolo Într-o regiune din Africa există un REACTOR nuclear vechi de peste 2 miliarde de ani. Ce se ÎNTÂMPLĂ acolo
O schiţă realizată de da Vinci ULUIEŞTE lumea ştiinţifică. Sunt PRIMELE dovezi scrise - FOTO
Descoperirea care i-a ULUIT pe cercetători. Acest bărbat trăieşte fără 90% din creier. ''Nu credeam că se poate asta''
Go4it.ro
Huawei livrează telefoane fără ANDROID de la Google. Ce se va întâmpla cu telefonul tău HUAWEI Huawei livrează telefoane fără ANDROID de la Google. Ce se va întâmpla cu telefonul tău HUAWEI
HUAWEI a lansat MATE 30 PRO, un telefon de peste 1000 de EURO fără GOOGLE
Android 10 vine pe SAMSUNG! Când va primi update telefonul tău
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.