LIVE: Videoconferinţa ZF Cybersecurity Trends 2021

Semne că turismul îşi revine. Eturia anunţă lansarea unei noi platforme de rezervări

Autor: Andra Stroe Postat la 28 aprilie 2021 40 afişări

Semne că turismul îşi revine. Eturia anunţă lansarea unei noi platforme de rezervări

Agenţia de turism Eturia anunţă extinderea portofoliului cu TravelHubX, o platformă de rezervări dedicată agenţiilor de turism. Serviciile platformei TravelHubX se adresează agenţiilor de turism intermediare care vor să aibă într-un singur loc ofertele turistice ale agenţiilor organizatoare, precum şi ale hotelierilor. Fiind un agregator de oferte, TravelHubX va asigura acces la tarife competitive şi parteneriate exclusive agenţiilor care caută cele mai potrivite vacanţe pentru clienţii proprii.

„Am început 2021 cu optimism deoarece am reuşit să ne adaptăm rapid situaţiei actuale. Mai mult, observăm că acum românii sunt şi mai interesaţi de vacanţele exotice care să îmbine serviciile de calitate cu siguranţa, iar acest lucru s-a aliniat astăzi cu investiţiile în tehnologie, demarate de Eturia încă din 2019, pentru simplificarea proceselor de business. TravelHubX, deşi este o platformă business to business, are în prim plan clientul care alege excelenţa, valoarea care a definit Eturia încă de la lansare”, declară Sorin Stoica, cofondator Eturia, într-un comunicat.

În următoarea perioadă platforma va continua să fie dezvoltată, atât din punct de vedere tehnic, cât şi din punct de vedere a varietăţii de produse. Pe termen scurt vor fi adăugate cele peste 400 de hoteluri direct contractate din portofoliul Eturia, precum şi biletele de avion la companii de linie şi charter, către destinaţii exotice, la tarife speciale. Ulterior pachetele de pe TravelHubX vor fi extinse şi cu oferte ale altor agenţii touroperatoare.

Echipa care coordonează conţinutul platformei va selecta ofertele care îndeplinesc standardele de calitate stabilite, va prelua feedback pentru îmbunătăţirea platformei şi va oferi sprijin constant agenţiilor şi clienţilor.

Începând din această săptămână, agenţiile de turism pot accesa pachetele Eturia pe travelhubx.ro, precizează reprezentanţii businessului. 

„Misiunea noastră este să fim parteneri de business cu cei mai importanţi jucători de pe piaţa turistică şi să creştem calitatea pachetelor de vacanţă existente pe piaţă”, mai adaugă Sorin Stoica.

În timp ce investiţia iniţială în dezvoltarea TravelHubX a fost de peste 100.000 euro, fondurile alocate până la sfârşitul anului urmează să depăşească 250.000 euro, ajungând astfel până la 500.000 euro în 2 ani. Investiţia a fost şi va fi destinată, în special, platformei software (development & cloud services) dar şi extinderii către alte pieţe din regiune, începând cu anul 2022.

TavelHubX va conţine, pe lângă ofertele altor agenţii, toate pachetele create de Eturia, agenţie de turism specializată în vacanţe exotice personalizate de tip tailor-made. În prezent, asigurarea medicală este inclusă în toate pachetele şi acoperă chiar şi îmbolnăvirea de COVID-19 înainte sau în timpul călătoriei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investitie,
lansare,
semn

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.