Reţeaua de magazine de bijuterii de lux TEILOR, cu obligaţiuni la BVB, intră pe piaţa din Cehia cu un magazin şi ajunge la 63 de unităţi. Compania şi-a bugetat în acest an investiţii de 27 mil. lei pentru extinderea în afara ţării

Autor: Cristina Bellu Postat la 27 iulie 2022 43 afişări

TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu obligaţiuni listate la Bursa de la Bucureşti, a inaugurat primul său magazin din Cehia, în cadrul centrului comercial Westfield Chodov din Praga.

În urma acestui proces, reţeua a ajuns la 63 de magazine fizice, prezente în cinci ţări din Europa Centrală şi de Est.

„Extinderea pe o piaţă nouă este întotdeauna o provocare pentru companii, dar pentru noi, experienţele anterioare reuşite din Polonia, Ungaria şi Bulgaria ne fac să fim extrem de încrezători în legătură cu evoluţia noastră din Cehia. (...)  Ne aşteptăm ca în Cehia, brandul TEILOR să se consolideze şi să ajungă la maturitate în următorii ani, inclusiv prin deschiderea altor magazine pe care le avem în vedere pe această piaţă,” spune Willy Dicu, CEO al TEILOR.

Magazinul din Praga are o suprafaţă de 61 de metri pătraţi şi este gestionat de patru angajaţi. Portofoliul de produse include o brăţară Tennis cu o valoare de 36.205 euro şi un inel cu tanzanite în valoare de 25.000 euro.

Oficialii companiei spun că deschiderea magazinului din Cehia face parte din procesul de expansiune internaţională vizat de TEILOR, pentru care societatea a bugetat în acest an investiţii în valoare de 27 de milioane de lei.

De la începutul anului, TEILOR a mai deschis încă patru magazine, trei în România – în Colosseum Mall din Bucureşti, Iulius Mall din Iaşi şi Piatra Neamţ Shopping City – şi un magazin în Polonia – în centrul comercial Posnania din Poznan, urmând ca în a doua parte a anului să mai inaugureze alte trei magazine, dintre care două în Polonia şi unul în Ungaria.

Astfel, până la sfârşitul anului, reţeaua TEILOR este prevăzută să cuprindă 66 de magazine, dintre care 53 de magazine în România şi 13 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia.

Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

Anul trecut, TEILOR a încheiat cu afaceri de 231,5 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020.

Din punct de vedere istoric, TEILOR a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale în perioada iulie-septembrie, ca urmare a creşterii numărului de cereri în căsătorie în perioada verii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
TEILOR,
magazine,
magazin,
piata,
bijuterii,
extindere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.