Reţeaua dm drogherie markt anunţă rezultatele financiare pentru acest an. „Lucrăm la pregătirea unui magazin online”

Autor: Andra Stroe Postat la 12 noiembrie 2020 60 afişări

Reţeaua dm drogherie markt anunţă rezultatele financiare pentru acest an. „Lucrăm la pregătirea unui magazin online”

Lanţul de drogherii dm drogerie markt a marcat, la 30 septembrie, finalul anului financiar, un an „plin de provocări”, în care, pe sectorul de retail, „se poate observa o schimbare a obiceiurilor de cumpărare prin limitarea timpului petrecut la cumpărături şi reducerea frecvenţei de vizite în magazine”, spun reprezentanţii businessului.

Dacă anul trecut compania cu 976 de angajaţi a înregistrat o cifră de afaceri  de peste 498 milioane lei, anul acesta veniturile businessului au crescut cu 5,54%, la o cifră de afaceri de 525 milioane lei. De la începutul anului, reţeaua dm s-a exins cu nouă magazine, în Brăila, Bucureşti, Baloteşti, Iaşi, Oradea, Sibiu, Târgovişte, Târgu Mureş şi Timişoara, ajungând la un portofoliu de 113 unităţi.

„Am continuat politica de expansiune începută în urmă cu câţiva ani, chiar dacă, la nivel mondial ne confruntăm cu o situaţie atipică, plină de provocări. […] Am introdus şi serviciul de livrare la domiciliu, pentru a veni şi mai mult în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri. În perioada următoare, vom continua politica de expansiune, dar vom face demersuri constante şi înspre digitalizarea serviciilor pe care le oferim”, afirmă Cristian Crişan, administrator dm drogerie markt. Compania lucrează totodată la pregătirea unui magazin online. 

În timpul stării de urgenţă, dm drogerie markt a închise temporar 19 filiale, care şi-au reluat activitatea începând cu luna mai. De la începutul pandemiei de COVID-19, businessul a luat măsuri precum work from home pentru angajaţii a căror activitate permite acest lucru, igienizarea şi dezinfectarea frecventă a spaţiilor şi utilizarea măştilor de protecţie şi a mănuşilor de unică folosinţă în fiecare punct de lucru, iar angajaţii activi în perioada stării de urgenţă au primit o serie de prime, bugetul alocat fiind de 325.000 de lei, spun reprezentanţii dm.

În prag de Black Friday, compania anunţă că va dona 5% din totalul încasărilor din cadrul evenimentului de reduceri organizat pe 27 noiembrie, într-o campanie destinată copiilor defavorizaţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
anunt,
retea,
rezultate financiare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.