Renault România: Noile proiecte depind de infrastructură

Autor: Ioan Dornescu Postat la 15 februarie 2014 72 afişări

Renault nu vrea să părăsească România, unde a investit peste 2 miliarde euro, dar evoluţia infrastructurii este determinantă pentru proiectele viitoare, a anunţat grupul francez, după ce preşedintele Băsescu a susţinut că nefinalizarea Coridorului IV va duce la pierderea asamblării de la Piteşti.

Renault România: Noile proiecte depind de infrastructură

"Renault nu are intenţia să părăsească România. România este o ţară importantă pentru Renault. Renault a investit peste 2 miliarde de euro pentru modernizarea aparatului industrial, dezvoltarea gamei de produse şi pentru crearea în România a unui lanţ complet de construcţie a unei maşini: de la design, inginerie, fabricaţie, vânzare şi postvânzare. în fiecare zi, 350 de camioane ale Dacia şi ale furnizorilor noştri parcurg traseul Piteşti - Arad. Prioritatea noastră pentru 2014 este relansarea pieţei auto de vehicule noi din România. Evoluţia infrastructurii, care permite reducerea întârzierilor de livrare, va fi determinantă pentru proiectele noastre viitoare", a anunţat Direcţia Comunicare a Renault România.

Renault, al treilea mare producător auto european, a înregistrat un profit operaţional de 1,24 miliarde euro anul trecut, în urcare cu 59%, datorită creşterii volumului vânzărilor, generată în principal de Dacia, şi reducerilor de costuri.

Preşedintele Traian Băsescu a declarat, într-o emisiune TV, că nefinalizarea Coridorului IV paneuropean de transport va duce la pierderea asamblării de la Piteşti, la uzinele Dacia, compania deja extinzând uzina din Maroc.

Ambasadorul Franţei, Philippe Gustin, spune că deschiderea liniei de asamblare a Dacia din Maroc este normală, întrucât această ţară se află în apropierea pieţelor sale şi a subliniat că această iniţiativă nu trebuie văzută ca o concurenţă pentru uzina de la Piteşti.

"În prezent, Dacia este o marcă recunoscută, este o marcă ce are şansa de a avea în România întregul lanţ de producţie, pornind de la echipele de concepţie până la serviciul postvânzare. În momentul de faţă, Dacia este un nume ce contează la nivel european, dar şi mondial. Având în vedere acest lucru, nu putem decât să ne bucurăm şi în asta constă o strategie normală a unei astfel de întreprinderi: de a-şi crea alte uzine de producţie în apropierea pieţelor sale. Nu putem decât să ne bucurăm că avem o ţară ca Marocul - invitată aici (la Forumul Franţa-Europa de Sud-Est - n.r.) - unde Dacia şi-a deschis recent o linie de asamblare în apropierea unor pieţe care sunt interesate de aceste automobile", a precizat ambasadorul francez.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/renault-romania-noile-proiecte-depind-de-infrastructura-12090191
12090191
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.