Raport: Băuturile răcoritoare, principala categorie de produse cu ambalaje „etice”
Băuturile răcoritoare sunt prima categorie de produse în topul vânzărilor cu ambalaje ce pretind să fie „etice”, evoluţie favorizată de intensificarea discuţiilor privitoare la reciclare şi la deşeurile din plastic, arată datele unui raport al Euromonitor International.
Din acest motiv, 52% din totalul ambalajelor de băuturi răcoritoare au făcut referire, în 2017, la reciclare. Pe locul secund se găsesc ambalajele de băuturi calde (ex. ceai, cafea), care în proporţie de 31% au făcut, de asemenea, referire la reciclare. Pe locul trei se găsesc ambalajele de mâncare, din care 31% au făcut referire la reciclare.
„America Latină înregistrează cele mai mari ponderi de băuturi răcoritoare cu afirmaţia "fără adaos de zahăr", 64% dintre băuturile răcoritoare etice intrând pe piaţă cu această afirmaţie, graţie popularităţii Coca Cola Zero în Brazilia”, a precizat Trishna Shah, senior analist la Euromonitor International.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe go4it.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe gandul.info
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe csid.ro